هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با تداوم قدرت‌نمایی چلسی همراه بود و این تیم موفق شد بدون در اختیار داشتن ستاره‌هایی مانند کانته و دیگو کاستا، بورنموث را با سه گل شکست دهد.
کد خبر: ۹۸۳۵۸۳

ادن هازارد و پدرو رودریگز، ستاره‌های چلسی در این بازی بودند تا آبی‌های لندن همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس باقی بمانند. البته تعقیب‌کننده‌های چلسی هم همگی موفق به برتری در برابر حریفانشان شدند. آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد دوشنبه بر حریفان غلبه کردند و لیورپول هم دیشب در خانه مقابل استوک‌سیتی بازی داشت که احتمال برتری این تیم بر مهمانش بسیار بالا بود. شاگردان کونته با این برد 46 امتیازی شدند و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند. منچسترسیتی 39 امتیازی، آرسنال 37 امتیازی و منچستریونایتد هم 33 امتیازی شدند. اگر لیورپول بازی دیشب را با برد پشت سر گذاشته باشد، هم‌اکنون 40 امتیازی است.

آرسنال در خانه با گل دیرهنگام ژیرو به برتری رسید تا صاحب سه امتیاز بازی شود، منچستریونایتد با درخشش زلاتان، ساندرلند را 3 بر یک مغلوب کرد و منچسترسیتی در خانه هال‌سیتی با سه گل به پیروزی رسید.

ونگر: گل ژیرو لذتبخش بود

آرسن ونگر، مربی آرسنال بعد از پیروزی سخت مقابل وست‌برومویچ گفت: مقابل تیمی منظم، باحوصله و منطقی بازی کردیم و تقریبا اشتباهی در دفاع نداشتیم. وقتی خیلی زود به گل نمی‌رسی، نباید زیاد عجله کنی چون موفق نخواهی شد. خیلی خوشحالم که بعد از دو شکست ناامیدکننده، پیروز این مسابقه شدیم.

گواردیولا: جبران فاصله با چلسی سخت است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل هال‌سیتی گفت: مثل اتفاقی که فصل قبل برای لستر افتاد، امسال هم چلسی و لیورپول به دلیل شرکت نکردن در هیچ رقابتی، استراحت بیشتری دارند. از این به بعد هر بازی در جزیره به منزله یک فینال برای ما خواهد بود. فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است. ما باید تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دهیم. البته می‌دانم که جبران فاصله با چلسی و لیورپول سخت است.

مورینیو: زلاتان در اولدترافورد می‌ماند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد بعد از برد 3 بر یک مقابل ساندرلند گفت: بین دو نیمه در رختکن به بازیکنان گفتم که بازی در جهتی در حال حرکت است که ما بر آن کنترل داریم اما کنترل‌مان بی‌احساس است. به آنها گفتم که ما باید به بازی‌مان سرعت بدهیم، پرس حریف را از جلوتر شروع کنیم، سریع‌تر بازی کنیم و پاس‌های کوتاه‌تر به هم بدهیم تا سرعت گردش توپ در زمین بالا برود. نیمه دوم متفاوتی از تیم دیدید و خیلی از این بابت خوشحالم. این تیم حریف سرسخت یونایتد در سال‌های اخیر بود و خوشحالم که توانستیم با برد به کارمان خاتمه دهیم. زلاتان بهترین بازیکن میدان بود و یک بار دیگر اعلام می‌‌کنم ایبرا فصل آینده هم در اولدترافورد خواهد بود. من واقعا از عملکرد او تعجب نکرده‌ام چون او بازیکن بسیار باهوشی است و اعتماد به نفس بالایی دارد.

کونته: از عملکرد هازارد تعجب نکردم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از برد ارزشمند 3 بر صفر مقابل بورنموث گفت: من ادن را فقط در رقابت‌های ملی و به عنوان حریف می‌شناختم و بارها او را از تلویزیون تماشا کرده بودم. اصلا از عملکردش شگفت‌زده نشدم زیرا او بسیار بااستعداد است. برای من مهم‌ترین چیز این است که استعدادش را به کار بگیرد. تماشای عملکرد او با یا بدون توپ فوق‌العاده است و امیدوارم به همین روند صعودی ادامه دهد.

تابلوی نتایج

واتفورد یک- کریستال پالاس یک

منچستریونایتد 3 (گل‌ها: دنی بلیند 39، زلاتان ابراهیموویچ 82 و هنریک میختاریان 86)- ساندرلند یک

آرسنال یک (گل: الیور ژیرو 87) - وست‌برومویچ صفر

برنلی صفر - میدلزبرو یک

چلسی 3 (گل‌ها: پدرو رودریگز 24 و 93 و ادن هازارد 49 پنالتی) - بورنموث صفر

سوانسی یک- وستهام یک

لسترسیتی صفر- اورتون 2

هال سیتی صفر -منچسترسیتی 3 گل‌ها( یحیی توره72 پنالتی،ایناچو78 و کورتیس دیویس - گل به خودی94)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها