همچین که تقی به توقی بخورد و هوا آلوده شود یا برفی ببارد نخستین گزینه مدیران آموزش و پرورش این است که زنگ ورزش در مدارس تعطیل شود، درست است که این تصمیم به‌دلیل حفظ سلامت دانش‌آموزان لازم و ضروری است، اما به نظر می‌رسد اگر با همین دست فرمان جلو برویم تقریبا هر دانش‌آموز بخش قابل توجهی از زمان ورزش خود در مدرسه را از دست می‌دهد،‌ بهتر است با ایجاد زمینه ورزش‌های سالنی در مدارس این زنگ مهم و دوست داشتنی را به این راحتی تعطیل نکنیم.
کد خبر: ۹۸۲۱۳۳

آچار بیاریم درش بیاریم!

قدیم‌ها بچه‌ها موقع افتادن دندان‌هایشان به شوخی شعری می‌خواندند با این مضمون که مثلا حمید بی‌دندون افتاد تو قندون آچار بیاریم درش بیاریم! حالا شوخی شوخی داستان جدی شده است و دکتر پارسا، دبیر علمی کنگره سالانه دندانپزشکان عمومی ایران، گفته است که در حدود پنج تا شش میلیون نفر در کشور دچار بی‌دندانی کامل هستند. او با اشاره به بالا بودن هزینه دندانپزشکی تاکید کرد: برای همه افراد جامعه استفاده از این نوع خدمات دندانی وجود ندارد و در همین جا، نقش بیمه‌ها برای کمک به درمان بیماران مشخص می‌شود.

ویزیت رایگان برای فرهنگیان

تفاهم کلا چیز خوبی است بخصوص که خیر و برکت آن دامان افراد بسیاری از جامعه را بگیرد،‌ مثلا همین تفاهم اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و یک شرکت بیمه تکمیلی که بر اساس آن خدمات ویزیت تمامی درمانگاه‌های فرهنگیان برای تمامی فرهنگیان شاغل تحت پوشش رایگان اعلام شد.

اتفاقی که قطعا خانواده بزرگ معلمان و فرهنگیان را دربرمی‌گیرد و باعث خشنودی آنها خواهد شد. دست مسئولان درد نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها