مسئولان تیم والیبال متین ورامین از بازگشت به لیگ برتر خبر داده‌اند

سازمان لیگ قانع‌ شد

در حالی که براساس تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال تیم صالحین ورامین به دلیل دو باخت فنی از لیگ برتر کناره گذاشته شده بود با تصمیم دوباره این سازمان، نماینده ورامین می‌تواند همچنان در لیگ حضور داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۱۲۳۲

مدیرعامل باشگاه صالحین گفته برای حل مشکل این تیم به ملاقات داورزنی و درخشنده رفت. با این اوصاف به نظر می‌رسد فداکار توانسته مسئولان فدراسیون والیبال را برای بازگشت صالحین به لیگ برتر مجاب کند.

دیروز در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم صالحین ورامین قرار بود با سایپا بازی کند که این بازی لغو شد و سازمان لیگ هم این تیم را از جدول مسابقه‌ها کنار گذاشت.

در پی این اتفاق سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تیم صالحین ورامین بر اساس آیین‌نامه سازمان لیگ به دلیل دو شکست فنی از رقابت‌های لیگ برتر حذف شد. تیم صالحین ورامین در هفته نخست لیگ برتر والیبال به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی خود با شکست فنی برابر پارسه روبه‌رو شد.

در اطلاعیه سازمان لیگ تاکید شده است، بازیکنان تیم صالحین ورامین برابر آیین نامه سازمان لیگ بازیکن آزاد تلقی می‌شوند و می‌توانند با باشگاه‌های خواهان به شرط داشتن سهمیه قرارداد منعقد کرده، پس از ثبت در هیات والیبال استان مربوط به سازمان لیگ ارائه کنند.

به هر حال پس از کش و قوس‌های فراوان و رایزنی‌هایی که صورت گرفت این تیم به لیگ برتر بازگشت و تمرینات خود را از سر گرفت. محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین با اعلام این خبر گفته: به هر حال تمرینات مان را از سر گرفتیم و باید منتظر سازمان لیگ باشیم تا تاریخ بازی‌مان برابر سایپا را اعلام کند. چند بازیکن‌مان با توجه به این که آزاد اعلام شده بودند از ما جدا شدند. باید چند بازیکن را جایگزین آنها کنیم، زیرا کمبودهایی داریم و با این شرایط نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

حضور والیبال متین ورامین این بار در لیگ با چند چهره جوان است، زیرا آنها با این که توانسته‌اند رضایت فدراسیونی‌ها را برای ماندن جلب کنند، اما بازیکنان باتجربه برای ماندن در این تیم شرط گذاشته‌اند که آن هم پول است. شنیده می‌شود ورامینی‌ها تاکنون فقط 20 درصد مطالبات خود را دریافت و بازیکنان اعلام کرده‌اند تا وقتی بقیه بدهی‌های خود را دریافت نکنند در زمین حاضر نمی‌شوند.

بازگشت دوباره

سعید درخشنده، رئیس سازمان لیگ درباره کنار گذاشتن تیم والیبال صالحین ورامین از رقابت‌های لیگ برتر والیبال می‌گوید: با وجود حمایت‌های فدراسیون از تیم صالحین ورامین مجبور بودیم طبق آیین‌نامه این تیم را حذف کنیم، زیرا در دو بازی از رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا نکرده است. اما به خاطر مردم ورامین و تلاش‌هایی که ظرف 48ساعت گذشته برای احیای تیم صورت گرفت دوباره به آنها فرصت بازگشت دادیم. آیین‌نامه سازمان لیگ را تمام مسئولان باشگاه‌ها امضا کرده‌اند و برای احترام به آیین‌نامه باید ورامین حذف می‌شد. اما در اینجا نکته‌ای که وجود دارد این است در بازی اول خود ما اجازه بازی به تیم ورامینی نداده بودیم و اکنون با توجه به همین مساله آنها را به لیگ بازگرداندیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها