سه جوان اصفهانی که یک توپ فوتبال را وسیله‌ای برای سرقت مردم قرار داده! و از این راه یک جعبه جواهرات دزدیده بودند، گرفتار دزد چهار می‌شدند و جعبه جواهرات به وسیله او ربوده شد که سرانجام هر چهار نفر به وسیله ماموران دستگیر و زندانی شدند!
کد خبر: ۹۸۰۴۰۱

جریان طبق گزارش خبرنگار ما در اصفهان از این قرار است: سه جوان به اسامی رضا، مرتضی مولایی و حاجی زمانی هر روز در یکی از کوچه‌ها و خیابان‌های اصفهان مشغول بازی فوتبال می‌شدند و در حین بازی، عمدا توپ را به داخل خانه‌ای می‌انداختند و بعد برای گرفتن توپ به در خانه می‌رفتند و در می‌زدند! اگر کسی در خانه بود که توپ را می‌گرفتند و به دنبال کار خود می‌رفتند ولی اگر کسی در خانه نبود، به عنوان بیرون آوردن توپ از دیوار منزل بالا می‌رفتند و با خیال راحت در اتاق‌ها و گوشه و کنار منزل آنچه اشیا قیمتی بود برمی‌داشتند و متواری می‌شدند!

چند روز قبل این سه جوان به عنوان بیرون آوردن توپ خود از منزل آقا مرتضی یکی از جواهرفروشان اصفهان به منزل وی رفتند و جعبه‌ای محتوای مقداری لیره و جواهر گرانبها به سرقت بردند، ولی همان روز دوست دیگر آنان که خاتم‌ساز است، هر سه نفر را اغفال کرد و جعبه جواهرات را دزدید و برای فروش، نزد یکی از جواهرفروش‌های شهر برد. جواهر فروش که از سرقت منزل آقای مرتضی مطلع شده بود دانست جواهرات مزبور همان جواهراتی است که از منزل آقا مرتضی به سرقت رفته است، بلافاصله جوان خاتم ساز را دستگیر کرد و جریان را به کلانتری 7 و آقا مرتضی اطلاع داد و به کوشش ماموران سه نفر سارقان نو ظهور! دستگیر شدند و به سرقت خود اعتراف کردند. فعلا این سه نفر و جوان خاتم ساز تحت تعقیب قرار دارند و از طریق دادسرای اصفهان به موضوع رسیدگی می‌شود.

6 تیر 1343 اطلاعات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها