یوونتوس یکی دیگر از چالش‌های دشوار این فصل را هم با موفقیت پشت سر گذشت. آنها این هفته در دربی تورین 3 بر یک پیروز شدند؛ آنهم در شرایطی که گل اول بازی را تورینی را زده بودند.
کد خبر: ۹۷۸۱۶۷

البته وقتی مهاجم آماده‌ای چون گونزالو هیگواین در ترکیب تیمت حضور داشته باشد، بسیاری از نگرانی‌ها از بین می‌رود. این مهاجم آرژانتینی ستاره تیمش در بازی با تورینو بود و ضمن زدن 2 گل، روی گل سوم یوونتوس هم تاثیرگذار بود. همین عملکرد، تحسین الگری را به همراه داشت. سرمربی یووه در نشست خبری بعد از بازی گفت: حتی زمانی که ایگواین گلزنی نمی‌کند هم از داشتن او بسیار خوشحالم. می‌دانم که او با گلزنی زندگی می‌کند اما تنها دلیل به خدمت گرفتن او گل زدن نیست. الگری در باره خود بازی هم گفت: تیم من خیلی خوب بازی کرد. به وضوح رشد کرده‌ایم و با بازگشت آسیب‌دیده‌ها اوضاع بهتر هم خواهد شد. این دربی یک جنگ واقعی بود.

ستاره آرژانتینی یوونتوس هم بعد از برد در داربی تورین تاکید کرد او و هم‌تیمی‌هایش هیچ توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها ندارند. گونزالو هیگواین گفت: مهم ترین چیز برای ما در یوونتوس، پیروز شدن است. اگر می‌خواهیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم، باید به پیروزی‌های ادامه بدهیم. نتایج دیگر تیم‌ها برای ما مهم نیست چون هر تیمی باید روی عملکرد تیم خود تمرکز کند. او ادامه داد: در صدر قرار داریم و دلیلی ندارد به عقب بنگریم و نتایج دیگر تیم‌ها را مد نظر خود قرار بدهیم. دیدار بسیار حساسی برابر رم پیش رو داریم و باید خود را آماده این دیدار حساس کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها