هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال در اراک دیدنی می‌شود

جابه‌جایی جنجالی‌ها

شهرداری‌ها در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال میزبان سه تیم هستند که در مهم‌ترین مسابقه، شهرداری اراک با دانشگاه آزاد بازی می‌کند. دو تیمی که فصل قبل رقابت داغی با یکدیگر داشتند و بعد از آن بازی‌های جنجالی، امروز با حال و هوای متفاوت دانشگاه آزاد به نسبت سال گذشته دوباره رودرروی هم قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۷۷۷۲۰

تیم اراک تا هفته ششم در رده چهارم جدول و دانشگاه آزاد در رده دوم رده‌بندی جای دارند و برد هر کدام به ماندن آنها در جمع بالانشینان کمک می‌کند.

فصل گذشته این دو تیم هفت بار با هم مسابقه دادند که سهم اراک در این رقابت‌های نزدیک چهار برد بود. هر چند پیروزی این تیم در مرحله پلی‌آف جنجال زیادی در پی داشت و دانشگاه آزاد در اعتراض به تصمیمات داوران، لیگ برتر بسکتبال را رها کرد. این بار نیز دو تیم در صورت کسب هر نتیجه‌ای در رده‌بندی بالای جدول جابه‌جایی به وجود می‌آورند و بازی آنها دیدنی و حساس است.

تیم شمالی شهرداری گرگان با تیم جنوبی پتروشیمی بندرامام بازی می‌کند که این روزها با آوردن دو بازیکن خارجی مصمم به جبران پنج شکست هفته‌های گذشته است اما پتروشیمی بندرامام با شکست هفته قبل برابر نفت آبادان نمی‌خواهد برای دومین‌بار قافیه را ببازد.

مهدی شیرجنگ، بازیکن شیرازی تیم شمالی می‌گوید آنها برای شکست پتروشیمی بندرامام آمادگی دارند و به بازی خانگی با حضور تماشاگران مشتاق گرگانی می‌بالد.

هفته گذشته پتروشیمی بندرامام شرایط نامناسبی را در بازی خانگی با نفت آبادان پشت سر گذاشت و نخستین شکست این تیم رقم خورد.

شهرداری تبریز سومین میزبانی شهرداری‌ها را در این هفته بر عهده دارد. آنها با نیروی زمینی بازی می‌کنند که از شکست خود در بازی با شیمیدر همچنان به داوری اعتراض دارند.

تیم پالایش نفت آبادان این هفته از رایان ریچاردز بازیکن خارجی جدید خود مقابل شهرداری کاشان استفاده می‌کند و کاشان هم کولیویچ را کنار بولیان در اختیار دارد. زلاتکو بازیکن خارجی نفت هم بعد از یک فصل و شش بازی از این تیم جدا شده است و نفتی‌ها به دنبال بازیکن جایگزین برای او هستند.

تیم شیمیدر تهران این هفته داکوان کوک را مقابل a.sشیراز، یکی از بومی‌ترین تیم‌های لیگ در اختیار دارد. شیرازی‌ها تیم بدون خارجی در کنار نیروی زمینی هستند و فقط سه بازیکن غیربومی دارند.

در رده‌بندی تیم‌ها پتروشیمی بندرامام با 11 امتیاز در صدر است و بعد از دانشگاه آزاد، نفت آبادان هم با همین امتیاز در رده سوم ایستاده است؛ این سه تیم در این هفته مسابقات رقابت دورادور اما تاثیرگذاری با یکدیگر دارند که نتیجه آن تعیین می‌کند در پایان دیدارهای امروز پتروشیمی صدرنشین باقی می‌ماند یا بالاخره یک صدرنشین جدید برای لیگ برتر معرفی می‌شود.

برنامه بازی‌ها

ساعت 15:30 شهرداری تبریز ـ نیروی زمینی

ساعت 16:00 شهرداری اراک ـ دانشگاه آزاد

ساعت 16:00 پالایش نفت آبادان ـ شهرداری کاشان

ساعت 16:15 شهرداری گرگان ـ پتروشیمی بندرامام

ساعت 17:45 شیمیدر تهران ـ a.s شیراز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها