عضو هیات مدیره: کادرفنی استقلال باید تقویت شود

منصوریان روی لبه تیغ

شکست استقلال برابر تراکتورسازی و حواشی بعد از آن حسابی اوضاع را برای سرمربی این تیم تیره کرده است، حالا صحبت از بازخواست علیرضا منصوریان در هیات مدیره باشگاه می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۴۲۲

علیرضا منصوریان با وجود همه حمایت‌هایی که در ابتدای فصل هواداران استقلال و حمایت مدیریتی فضا بشدت برای موفقیت او مساعد بود، اما در یارگیری به طور احساسی عمل کرد و چند بازیکن متوسط و بعضا آسیب‌دیده‌ای را به خدمت گرفت که در طول نیم‌فصل اول هرگز نتوانست رضایت خاطر هوادارانش را جلب کند. او که به خاطر کسب تساوی در دربی این مجوز را یافت همچنان به کارش ادامه دهد حالا در فاصله دو هفته به پایان نیم فصل اول از 13 بازی فقط 4 برد کسب کرده و در کمرکش جدول یعنی در رده هفتم جا خوش کرده است و با این روند هیچ بعید نیست نیم‌فصل پایان کار او با استقلال باشد. منصوریان در این شرایط به تدریج تمرکزش برای هدایت تیم را از دست می‌دهد چرا که پس از پایان بازی با تراکتورسازی با طعنه و کنایه یکی از اعضای هیات مدیره را از دخالت در امور فنی برحذر داشت. اظهاراتی که دیروز با واکنش حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال مواجه شد، زمانی در این خصوص به مهر گفت: منصوریان باید به وظایف دیگران احترام بگذارد و نباید وارد حیطه مدیریت شود. ما برای او احترام قائلیم. از کسی که تجربه زیادی در فوتبال دارد، بعید است راجع به مدیریت باشگاه صحبت کند.

وی درباره این‌که منصوریان این صحبت‌ها را در واکنش به اظهارات فنی و انتقادات شما مطرح کرده است، تاکید کرد: اگر یک مصاحبه از من پیدا کنید که در کار کادرفنی دخالت کرده‌ام، به شما جایزه می‌دهم! او حق این گونه اظهارنظرها را ندارد. قطعا این قضیه را در هیات مدیره پیگیری خواهیم کرد.

به نظر می‌رسد باید به تدریج منتظر تغییرات در کادرفنی استقلال باشیم منصوریان که پیشتر بهتاش فریبا را داوطلبانه و به منظور ساکت کردن هیات مدیره باشگاه به نیمکت استقلال آورد باید دید این بار چه شرایطی خواهد داشت، زمانی درباره احتمال تغییرات در کادر فنی استقلال گفت: قطعا کادر فنی نیاز به تقویت دارد. کادر فنی باید هم وزن استقلال باشد. وی به انتقاد از عملکرد منصوریان پرداخت و گفت: کادر فنی هر بازیکنی که خواست، جذب کردیم ولی هنوز به نحو احسن نتیجه نمی‌گیریم. در مجموع فکر می‌کنم 40 درصد از توانایی تیم استفاده می‌شود و 60 درصد توانایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که به عملکرد کادر فنی این تیم چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: اجازه بدهید این مسائل باشد برای هیات مدیره. آنجا مواردی هست که باید محرمانه گفته شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها