استقلال را دوست دارم، ولی بازیکن تراکتورسازی‌ام

حاتمی: فکر نمی‌کردم 2 گل بزنم

فرزاد حاتمی، مهاجم تراکتورسازی در بازی استقلال فوق‌العاده بود. او توانست دو گل به تیم سابقش بزند و یک تنه عامل برد تیمش شود. فرزاد البته می‌گوید: این برد کار کل تیم بود، نه من. همه زحمت کشیدند. حاتمی در گفت‌وگو با جام‌جم توضیحاتی درباره این بازی و برد تراکتور می‌دهد.
کد خبر: ۹۷۷۲۸۶

فرزاد دو گل زدی، آن هم به تیم سابقت...

ممنون. این بازی برای ما بسیار حساس بود. برای این که بالای کورس باشیم، نیاز داشتیم برنده شویم. تیم‌های بالانشین اغلب برده بودند و این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی بود.

دو گل زدی. فکرش را می‌کردی؟

راستش قبل از بازی فکر می‌کردم گل بزنم. اصلا به زمین رفته بودم گل بزنم. همیشه هدفم همین است. یک مهاجم وظیفه دارد گلزنی کند. راستش فکر نمی‌کردم دو گل بزنم، ولی می‌دانستم گل می‌زنم. در هر صورت این دو گل واقعا چسبید.

هر دو گل تو باعث شد از خط دفاع استقلال انتقاد شود.

آنها هم زحمت خود را کشیدند ولی ما بهتر بازی کردیم. تیم تراکتورسازی در کل بهتر بازی کرد و این را همه کارشناسان ‌گفتند. ما گل اول را هم اتفاقی خوردیم. اگر آن گل را نمی‌خوردیم، استقلال کار سختی برای گلزنی به ما داشت. در نیمه دوم بسیار مسلط بودیم و توانستیم یک گل بزنیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که یکی را مهدی با درخشش خود گرفت.

البته با مهدی خیلی حرف می‌زدی. چه می‌گفتید؟

از همان اول بازی با هم شوخی می‌کردیم. من و مهدی خیلی رفیقیم و شوخی داریم. چیزهایی هم که می‌گفتیم خصوصی است و باید بین خودمان بماند. البته چیز خاصی نمی‌گفتیم و در حد شوخی‌های معمولی بود.

بعد از گل هم شادی کردی. بعضی‌ها مقابل تیم سابق خود خوشحالی نمی‌کنند.

جو بازی خاص بود. من استقلال را دوست دارم ولی الان بازیکن تراکتورسازی هستم و برای موفقیت تیمم همه تلاشم را می‌کنم. امیدوارم کسی از شادی گل من ناراحت نشده باشد. من عادت دارم همیشه بعد از گلزنی خوشحالی کنم. دست خودم نیست.(خنده)

عادل هم اول بازی پیش بینی غلطی از تو داشت. گفت گل نزن هستی.

(خنده) واقعا؟ من از شما می‌شنوم. من عادل فردوسی پور را دوست دارم و انصافا آدم توانمندی است. حالا نظرش این بوده که من گلزن نیستم و آن حرف را زده. خدا را شکر که توانستم گل بزنم و دل هواداران را شاد کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها