اگر یادتان مانده باشد، کنفرانس سالانه‌ امسال شرکت اپل با یک سورپرایز ویژه برای دوستداران بازی همراه بود و آن هم همکاری شرکت محبوب و موفق نینتندو با اپل برای آوردن شخصیت سوپر ماریو روی دستگاه‌های این شرکت بود.
کد خبر: ۹۷۷۰۶۲

Super Mario Run یک بازی موبایلی رانر است که در آن کاراکتر بازی یعنی ماریو به‌صورت خودکار از سمت چپ به راست صفحه دویده و شما باید با حساسیتی که صفحه‌ موبایل‌تان را لمس می‌کنید، شدت پرش ماریو را تعیین کنید تا بتواند همچون دیگر عناوین این مجموعه‌‌ کلاسیک، به سلامت از میان چاله‌ها و تله‌های محیطی عبور کرده، دشمنان را نابود کنید و خود را به انتهای مرحله برسانید. سکه‌ها و پاورآپ‌ها نیز همچنان برای جمع‌آوری در طول مرحله قرار دارند. جنبه‌ رقابتی بازی نیز آنجاست که می‌توانید با روح دیگر بازیکنان برای ثبت بهترین رکورد در هر مرحله رقابت کرده و اسم خود را بالا ببرید.

Super Mario Run اولین حضور رسمی شخصیت ماریو روی دستگاه‌های موبایل به شمار می‌رود که پس از سال‌ها انتظار و درخواست از سوی طرفداران سرانجام توسط نینتندو به آن
جامه‌ عمل پوشانده شد.

مشتقات دنیای وارهَمر 40000

Space Hulk: Deathwing دومین بازی این هفته است که براساس بُردگیم شرکت Games Workshop و در دنیای فرنچایز 40,000 Warhammer جریان دارد. سبک بازی تیراندازی اول شخص بوده و گیم‌پلی آن مبتنی بر همکاری تیمی و مد Co-Op چهارنفره است.

شما در نقش یک تفنگدار فضایی که عضوی از سری‌ترین و مخوف‌ترین تیم‌های تفنگداران فضایی یعنی Deathwing به شمار می‌رود، قرار دارید. با پیشروی در بازی مهارت‌تان افزایش یافته، توانایی‌ها و قابلیت‌های جدیدی برای کاراکتر در دسترس قرار می‌گیرد و با استفاده از امتیازهای تجربه‌ای که به دست می‌آورید می‌توانید تجهیزات و امکانات ویژه‌ای برای کاراکترها آزاد کنید که در سه شاخه‌ توانایی دسته‌بندی شده‌اند.

Space Hulk شما را به بعد غیرمادی Chaos می‌برد. جایی که از سیارک‌های غول‌پیکر و خرد شده، کشتی‌های فضایی ویران شده و دیگر آوار ستاره‌ای ساخته شده است. اینها می‌توانند تا اندازه‌ ماه گسترش یابند و اکثرا حاوی گنج‌های فراوان و فناوری‌های باستانی فراموش شده هستند. آنها همچنان با کلونی‌ها و بچه‌های فراوان Genestealer مرگبار آلوده شده‌اند و این وظیفه‌ شماست آنها را نابود کنید. این بازی توسط موتور آنریل 4 و برای پلتفرم PC ساخته شده و با گرافیک فوق‌العاده و پرجزئیات خود، می‌تواند یکی از بازی‌های اول شخص سرگرم‌کننده و محبوب در مجموعه‌ Warhammer به شمار رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها