سوسن پرور، در آستانه ورود به 42 سالگی:

قبل از بازیگری صندوقدار پیتزافروشی بودم

مجموعه تلویزیونی شهرکی ها در 70 قسمت 30 دقیقه ای به کارگردانی علی شب خیز از شنبه 20 آذر هر شب ساعت 20:00 روانه آنتن شبکه سه می شود .
کد خبر: ۹۷۶۳۸۱
آغاز پخش «شهرکی ها» از 20 آذر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه سه سیما ، این مجموعه طنز به تهیه کنندگی فرید شب خیز کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما ست که سید محمد جواد حسینی نگارش آن را بر عهده داشته است .
لوکشین این سریال در شهرک سینمایی غزالی و اطراف آن است. حدود هفتاد و پنج درصد پروژه تصویر برداری شده و تدوین و صدا گذاری آن به طور همزمان انجام می شود .
بیژن بنفشه خواه، روشنک عجمیان، عباس جمشیدی، سوسن پرور، نگین معتضدی، علی موسویان، ماهان عبدی، ثمیلا شفیعی و امیر کربلایی گروه بازیگران این سریال اپیزودیک را تشکیل می دهند .
این مجموعه تلویزیونی روایت داستان بهرام گردآوری ، تهیه کننده ای مقروض است که کلیه عوامل حکم جلب او و مدیر تولیدش را گرفته اند. بهرام در تلاش است با گرفتن سفارشِ کاری جدید از شبکه ، آبروی از دست رفته خویش را به دست آورد.
بهرام به همراه همسرش که آشپزی نمونه است و تنها پسرش که علاقه مند به رسانه و اینترنت است در شهرکی ساکن هستند. خواهر بهرام که دامپزشک وحامی محیط زیست است به همراه شوهر بیکارش که در تلاش است تا شغلی مناسب به دست آورد در همان شهرک زندگی می کنند. یکی از دوستان قدیمی بهرام به همراه همسر و دخترش نیز در همسایگی بهرام سکونت دارد؛ دوست بهرام وضعیت اقتصادی مناسبی دارد و این موضوع در رفتار و شخصیت همسرش بی تاثیر نیست. مدیر تولید بهرام هم از کودکی یار و یاور او بوده و در حل مشکلات، مشاور بهرام است که البته همیشه محاسباتش اشتباه از آب در می آید ...


در طول قصه وقایع و اتفاقاتی حول محور این خانواده ها رخ می دهدکه با نگاهی انتقادی و مضامین و سوژه ها ی روز جامعه به آن پرداخته شده است.
سایر عوامل این مجموعه از این قرارند:
مجری طرح و مدیر تولید: غلامرضا هاشم زاده ،مدیر تصویر برداری: جمال شمس ،مدیر صدا برداری: احمد پولی بابایی ،طراح گریم: شهرام خلج،طراح صحنه و لباس: رضا مفاخری، تدوین: امیر ولی خانی، صدا گذاری و ترکیب صدا: حبیب ده بزرگی، موسیقی: پویا نیک پور، خواننده: سینا حجازی و با تشکر از تینو صالحی و تعداد زیادی از بازیگران مهمان
سریال شهرکی ها از شنبه 20 آذر ماه ،هر شب به جز جمعه ها ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .باز پخش این سریال ، روز بعد ساعت 6:45 بامداد خواهد بود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها