آنا نعمتی، بازیگر سینما و فیلم‌های چون «عصر یخبندان»، «انارهای نارس» و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، بزودی با فیلم «ماحی» به سینماها می‌آید.
کد خبر: ۹۷۵۵۴۵

آن طور که مهر گزارش داد، کارگردان «ماحی» داوود خیام است و پس از فیلم «هلن» به کارگردانی علی‌اکبر ثقفی اکران می‌شود. قرارداد اکران این فیلم بتازگی در شورای صنفی نمایش ثبت شد.

غلامرضا فرجی با اعلام این خبر گفت: در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری هم بعد از فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی در گروه سینمایی آفریقا ثبت شد. سخنگوی شورای صنفی نمایش در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تعداد سالن‌های سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور هم عنوان کرد: طبق آیین‌نامه شورای صنفی نمایش هر فیلم در سینماهای تهران می‌تواند از 22 سالن کلی و پنج سالن حمایتی و در مجموع 27 سالن برخوردار باشد و بر همین اساس سالن‌های «سلام بمبئی» قانونی است. فرجی بیان کرد: با توجه به این‌که کف فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده حفظ شده، این فیلم‌ها به نمایش خود ادامه می‌دهند و در جلسه آینده شورا درباره آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها