بیشتر فوتبال‌دوست‌ها قبول دارند که فوتبال را باید با رایانه یا با کنسول‌های بازی روی تلویزیون انجام داد و موبایل وسیله مناسبی برای فوتبال بازی کردن نیست.
کد خبر: ۹۷۴۳۵۱

این بار ولی PES که احتمالا همه فوتبال‌دوست‌ها آن را می‌شناسند بازی جدیدی مخصوص موبایل عرضه کرده که در واقع بازی مربیگری و از سری Managerهاست. در این بازی می‌توانید بازیکنان موردنظرتان را انتخاب کنید، ترکیب ‌تیمتان را شکل دهید و در لیگ‌های مختلف شروع به
بازی کنید.

در هر بازی قابلیت کنترل کامل ترکیب و همین‌طور استراتژی‌های بازی تیمتان را دارید. بازی‌های تیمتان را می‌توانید به صورت دوبعدی روی نقشه زمین یا سه‌بعدی تماشا کنید. یک حالت Assisted هم در اختیار دارید که فقط در مواقع حساس بازی تصویر سه‌بعدی را به شما نشان می‌دهد. سرعت بازی را می‌توانید در سه وضعیت تنظیم کنید. به این ترتیب با قرار گرفتن در بالای جدول هر لیگ به لیگ بعدی صعود می‌کنید. با کسب درآمد بیشتر می‌توانید بازیکنان سرشناس را بخرید و در لیگ‌های سطح بالا با کاربران آنلاین هم بازی کنید.

کامل‌ترین برنامه عکس‌های پس‌زمینه

بازارهای مختلف دانلود اپلیکیشن پر است از برنامه‌های مختلف عکس‌های پس‌زمینه موبایل. در این میان «تماشاکده» یکی از برنامه‌هایی است که در کنار تنوع و تعداد زیاد عکس‌هایی که دارد کامل‌ترین امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این برنامه می‌توانید انبوهی از عکس‌های مختلف را پیدا کنید که با دسته‌بندی‌های مختلف می‌تواند به سلایق مختلف پاسخ دهد. می‌توانید هر عکس را با اندازه دلخواهتان دریافت کنید. دانلود همه عکس‌ها رایگان است، اما برنامه این امکان را به شما می‌دهد که قبل از دانلود، عکس را در پس‌زمینه و زیر آیکون اپلیکیشن‌ها ببینید. علاوه بر دسته‌بندی‌های مختلف موضوعی می‌توانید براساس رنگ‌های مورد علاقه‌تان هم عکس‌ها را دسته‌بندی کنید. ویژگی مهم تماشاکده این است که علاوه بر عکس‌های پس‌زمینه، عکس‌های مختلف زیادی پیدا می‌کند که می‌توانید آنها را روزانه در اینستاگرام یا تلگرام منتشر کنید.

بازی اهرم‌ها و چرخ‌دنده‌ها

با این بازی مغزتان را تمرین بدهید و توانایی ذهنی‌تان را برای هدایت توپ‌های کوچک به مقصدشان در 60 مرحله متفاوت بسنجید. فضای بازی شبیه فضاهای آزمایشگاهی و صنعتی پر از لوله‌ها، اهرم‌ها، پروانه‌ها و میله‌های مختلف است. در هر مرحله، از یک لوله، گوی‌های سربی کوچک شروع به ورود می‌کنند. در جای دیگری از محیط یک ورودی مانند دهانه یک فن وجود دارد که گلوله‌های سربی باید به آن برسند. شما در یک زمان محدود باید تعداد مشخصی از این گوی‌ها را به ورودی برسانید و بر اساس زمان عملکردتان مدال طلا، نقره یا برنز بگیرید. شما باید از ابزارهایی که در هر مرحله در اختیار دارید استفاده کنید. این ابزارها ممکن است چند اهرم، فن‌های مختلف و شتاب‌دهنده‌ها باشند. به این ترتیب مرحله‌های بعدی برای شما باز می‌شود و می‌توانید به بازی ادامه دهید. نسخه آی‌او‌اس این بازی نزدیک به دو دلار قیمت دارد.

ببینید چه کسی کجاست؟

یکی از بهترین برنامه‌های مکان‌یابی که با آن می‌توانید موقعیت دوستان و خانواده‌تان را ببینید Wayo است. یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه دقت آن است. این برنامه که از سیستم GPS استفاده می‌کند به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه‌ بتوانید موقعیت دوستان، خانواده، همکاران، وسایل نقلیه و حتی حیوانات‌تان را ببینید. می‌توانید در این برنامه گروه‌های مختلفی از دوستان را به وجود آورید که در آنجا از موقعیت و وضعیت هم با خبر شوید. این برنامه این امکان را به شما می‌دهد که هشدارهای دلخواه‌تان را هم برای هر کس که به موقعیت او دسترسی دارید تعریف کنید. مثلا هر محدوده‌ای را که خواستید برای برنامه تعریف می‌کنید تا اگر یکی از دوستانتان وارد آن محدوده شد به شما خبر بدهد. یا منطقه‌ای را تعریف می‌کنید که اگر یکی از دوستانتان از آن خارج شد، مطلع شوید. از این طریق می‌توانید موقعیت موبایل‌هایی را که با آنها در ارتباط هستید حتی در صورتی که سیمکارت آن عوض شود بفهمید.

زندگی‌تان را کوک کنید

اگر کارهای روزمره‌تان را یادداشت می‌کنید و برای فعالیت‌های روزانه‌تان برنامه‌ریزی دارید، این برنامه راست کار خودتان است! شما هر روز را به عنوان یک ساعت دایره‌ای می‌بینید که می‌توانید همه کارهای روزانه‌تان را اطراف آن برنامه‌ریزی و برای هر بازه زمانی کاری را تعریف کنید.

این برنامه گذشته از قابلیت‌های معمولی یک برنامه مدیریت کارها مثل هشدار انجام کارهای روزانه و نمایش برنامه ساعتی، قابلیت‌های دیگری هم دارد. مثلا شما می‌توانید مناسبت‌ها، تعطیلی‌ها و نکات مختلف را از تقویم به برنامه‌هایتان اضافه کنید.

این برنامه با دسترسی به ایمیل شما می‌تواند دیگران را از برنامه‌های مشترکی که با آنها ثبت می‌کنید باخبر کند. ضبط صدا، ممانعت از به خواب رفتن گوشی، یافتن حساب‌ها در دستگاه و... از ویژگی‌های دیگر این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها