ادعای «وارگا» مدیربرنامه‌ مشهور فوتبال

سـردار 40 میلیون یورو می‌ارزد

به باور یک مدیر برنامه معروف ارزش مهاجم ملی‌پوش ایرانی روستوف در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا بین 30 تا 40میلیون یورو است.
کد خبر: ۹۷۲۷۲۱

سردار آزمون که در بازی‌های اخیر تیمش درخشش زیادی داشته و حتی چهارشنبه شب در مصاف با بایرن مونیخ گلزنی کرد و در برد 3 بر 2 مقابل باواریایی‌ها سهیم شد، ‌این روزها هواخواهان زیادی پیدا کرده است.

براساس اظهارات ساندور وارگا که یکی از مدیربرنامه‌های مطرح فوتبال حرفه‌ای است، ارزش این مهاجم توانمند و جوان ایرانی رقم قابل توجهی خواهد بود: رقم 7 میلیون یورویی که بابت انتقال سردار تخمین زده می‌شود، با توجه به قابلیت‌های کنونی او و موقعیت خوبی که پیدا کرده، بسیار ‌پایین است.

اگر تیمی از جمع 10 باشگاه بزرگ اروپا به جذب این بازیکن جوان علاقه‌مند است، می‌تواند در ازای 30 تا 40 میلیون یورو او را به خدمت گیرد. بخصوص که اگر در متن قراردادش رقم 10 میلیون یورو به عنوان رقم خسارت برای کسب مجوز درج شده باشد.

توصیه مربی روستوف

دیمیتری کریشنکف، مربی سردار آزمون در روستوف به شاگرد ایرانی‌اش توصیه کرد برای انتقال به تیم‌های بزرگ‌تر عجله نکند: سردار مهاجم با کلاس و خوبی است. البته باز هم به زمان بیشتری در تیم ما برای بهتر شدن احتیاج دارد. هنوز باثبات نشده و خیلی زود است به تیمی بزرگ نقل مکان کند. او به ثبات بیشتری احتیاج دارد که این خاصیت را به مرور اضافه می‌کند. ژن والدینش که والیبال جدی را دنبال می‌‌کردند، ‌در او هست. سردار سریع است و با توپ چرخش خوبی دارد؛ اما حین بازی هنوز به ثبات کافی نرسیده است. در نتیجه‌‌گیری، مهاجمی است که خوب عمل می‌کند. من معتقدم سردار نباید برای ورود به باشگاه‌های بزرگ عجله کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها