یادداشت

فرصتی برای داغ شدن لیگ

لیگ برتر از امروز با چهار دیدار ابتدایی هفته یازدهم از سر گرفته می‌شود و فردا به پایان می‌رسد. منتقدان تعطیلی لیگ به‌دلیل بازی‌های رسمی تیم ملی، حالا با آغاز لیگ، منتظر روزهایی داغ برای لیگ برتر هستند؛ لیگی که تا تعطیلات زمستانی و از آن پس تا 3 فروردین پیش خواهد رفت. حالا مربیان لیگ تنها یک دغدغه بزرگ دارند: رقابت برای بهترین نتایج.
کد خبر: ۹۷۱۴۳۸

حقیقت فوتبال ما همان است که سرمربی تیم ملی سوریه یادآوری کرد (شما جز ورزشگاه آزادی، ورزشگاه استاندارد دیگری ندارید و همه سرمایه شما ورزشگاه‌هایی مانند دستگردی است). حقیقت فوتبال ما همان کلیپ تلخی بود که عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته 90 از زمین‌های خیس و گل‌آلود و بی‌امکانات فوتبال ایران پخش کرد.

حقیقت زیرساخت‌ها و امکانات فوتبال ایران، به همان اندازه تلخ و زشت است که دیدیم. حالا آنها که می‌گویند ما باید در همان عقب‌ماندگی بمانیم، می‌گویند تیم ملی در حالی که زمین هم برای تمرین ندارد، حق بدنسازی و آمادگی برای مقدماتی جام جهانی هم ندارد. حالا با تعطیلی بازی‌های ملی در برنامه فیفا (که موجب تعطیلات مکرر در برنامه همه لیگ‌های باشگاهی دنیا شد) منتظر روزهای پرفروغ باشگاهی در فوتبال کشورمان هستیم. روزهایی که انتظار داریم سرمای هوا را هم از بین ببرد و اهالی فوتبال را داغ کند. از امروز منتظر نمایش‌هایی دیدنی و جذاب هستیم.

رضا پورعالی

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها