به دنبال یخ زدگی برخی از معابر شهر تهران و اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد ترافیک سنگینی در خیابان ها و بزرگراه‌های شهر تهران حکم فرما شد.
کد خبر: ۹۷۰۷۳۰
ترافیک ، پایتخت را فلج کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ حسن عابدی در گفتگو با رسانه ها با اشاره به ترافیک صبحگاهی در برخی معابر بزرگراهی شمال شهر گفت: صبح امروز به دنبال یخ‌زدگی چند نقطه از معابر بزرگراهی شمال شهر، متاسفانه شاهد ترافیک سنگین در برخی از این معابر بودیم و این در حالی است که همزمانی یخ‌زدگی معابر بزرگراه شمال پایتخت و اتمام تعطیلات، ترافیک صبحگاهی در این معابر را دو چندان کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: متاسفانه یخ‌زدگی بزرگراه در نقاطی از جمله حدفاصل بزرگراه چمران و تونل کردستان در بزرگراه نیایش، یخ زدگی بخشی از بزرگراه چمران در جنوب سئول و یخ‌زدگی هر دو مسیر شمال و جنوب بزرگراه یادگار در محدوده کوهستان و چند رمپ و لوپ در برخی بزرگراه‌های دیگر باعث شد تا تردد خودروها در این معابر با کندی روبرو شود.

به گفته وی در حال حاضر بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارتی و گزارش عوامل پلیس در سطح شهر شاهد بازگشایی نسبی ترافیک بزرگراهی هستیم که علی‌رغم نمک‌پاشی‌های انجام شده به دلیل یخ زدگی معابر بزرگراه‌های پایتخت، عبور و مرور در آن‌ها با کندی انجام می‌شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راهور با حضور در نقاط پرترافیک بزرگراهی به دنبال روانسازی این معابر هستند و تا روان‌ شدن کامل ترافیک در این نقاط حضور خواهند داشت.

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه بارش ها از عصر امروز از سر گرفته می شود، پیش بینی کرد ترافیک عصرگاهی تهران نیز سنگین شود.

تصویری از ترافیک امروز تهران در گوگل مپ

در حالی که جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ترافیک امروز تهران را ناشی از یخ زدگی معابر می داند ، مشاهدات خبرنگار جام جم آنلاین حاکی از آن است که اجرا شدن طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد در روز دوشنبه هم مشکلات زیادی را برای تردد شهروندان تهرانی ایجاد کرده است.

شهروندان تهرانی از کمبود وسایل نقلیه عمومی رنج می برند ، ایستگاه های مترو مملو از افرادی است که در حسرت یک قطار خالی برای سوار شدن بسر می برند و صف های طویل در ایستگاه های تاکسی و اتوبوس تهران تشکیل شده است ، در این شرایط نمی توان به شهروندانی که از این وضعیت به ستوه آمده اند توصیه کرد تا از خودروی شخصی‌شان استفاده نکنند و به نظر می رسد تاریخ مصرف راه حل‌های موقتی از قبیل طرح زوج وفرد و طرح ترافیک به پایان رسیده است و مسئولان باید به فکر راه اساسی تر باشند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
تهرانی
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
۰
۰
سپاس از جام جم. خسته شدیم از این ترافیك مسئولان هم ظاهرا در خواب هستند.
امیرسعیدابوزهرا
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
كم كم داریم از مسئولین خسته می شویم......
بهروز
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
۰
۰
به این سرداران و آقای قالیباف بفرمائید اگر نمی توانند مدیریت كنند استعفاء بدهند كه در غیر اینصورت مدیون مردم هستند ، مردم بیمار را در موعد تعیین شده باید به بیمارستان برسانند ، مسافر هواپیما اگر به پرواز نرسد آیا هواپیمای جایگزین به او اختصاص میدهند ، جبران این همه تاخیر در حضور كارمندان را چه كسی تقبل میكند ، به نظر میرسد مسئولان در خواب ناز هستند و تازه بعداً متوجه یخ زدگی معابر میشوند ، در انجام طرح هائی مثل گسترش طرح ترافیك به زوج وفرد هم كمی كارشناسانه تر اقدام نمایند و خیلی زود به خیال اینكه راه حل مناسبی یافته اند به خود نبالند.
محمدحسین
-
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
۰
۰
در هفته ناچاراً یكبار سوار ماشینم میشوم و دنبال پسرم از میدان حر تا خیابان شهید بهشتی میرویم ، بارها با پای پیاده حركت كردم و این مسیر را در حداكثر یكساعت پیمودم ، با ماشین همیشه بالای یكساعت تو مسیرم ، چون مسئولین هنگام عبور آژیركشان میروند، هیچوقت درد مردم را نمیفهمند، اگر مملكت ؛ مملكت صاحب زمان است ؛ این حق مردم نیست ؛ یك كار ؛ فقط یك كار را این مسئولین بدرستی انجام دهند، ای خدا...............................................................
حامد
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
۰
۰
با سلام
چه طرح زوج و فردی؟!!!
طرحی كه با دادن پول و خرید ارم طرح ترافیك عملا ساقط میشه ایا میتوان ازش به عنوان طرح نام برد؟؟!!
همش شده كسب پول و اصلا سلامت مردم اهمیتی نداره!!

نیازمندی ها