شهروندان ونیز با تجمع در میدان تاریخی این شهر، نسبت به افزایش هزینه‌های زیاد زندگی و صدمات صنعت گردشگری به ونیز دست به تظاهرات زدند.
کد خبر: ۹۶۸۲۶۷

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، مردم شهر تاریخی و گردشگری ونیز همزمان با پدیده سالانه بالا آمدن سطح آب، با بیرون آوردن چمدان‌های خالی اعتراض خود را نسبت به مشکلات زندگی در این شهر نشان داده و به صورت نمادین شهر را ترک کردند.

اعتراض ساکنان شهر ونیز از این جهت است که سیاست‌های مقامات این شهر تاریخی همواره در جهت رفع نیاز سالانه 20میلیون گردشگری است که از ونیز دیدن می‌کنند، از این رو هزینه زندگی، تهیه غذا و دیگر ضروریات برای ساکنان اصلی ونیز بسیار دشوار شده است.

آندرا کاستلی، یکی از شهروندان ونیز معتقد است: این تظاهرات اعتراض نسبت به ورود گردشگر نیست، بلکه اعتراض به سیاست‌هایی است که در 40 سال اخیر در شهر دنبال شده است. ما نمی‌خواهیم شهر را ترک کنیم، چون ونیزی هستیم و می‌خواهیم اینجا زندگی کنیم؛ بنابراین از مقامات شهر درخواست می‌کنیم برای ماندن در ونیز به ما کمک کنند.

کاستلی که از رهبران این تجمع اعتراضی در ونیز است، لباسی شبیه دوک‌های ونیز پوشیده و در حالی که سوار بر قایقی بود، به صورت نمادین از شهر خارج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها