جلسه بررسی و تعیین تعرفه ورودی پیشنهادی پیست‌های اسکی استان تهران در فصل 95 با تصویب افزایش حداکثر 10 درصد بلیت پیست‌ها به پایان رسید. قرار است ظرف دو سه روز آینده تعرفه رسمی و نهایی قیمت بلیت پیست‌های اسکی استان تهران اعلام شود، اما آنچه مسلم است، حدود افزایش قیمت بلیت به 10 درصد می‌رسد.
کد خبر: ۹۶۸۰۸۳

مرتضی ساوه شمشکی، رئیس هیات اسکی استان تهران می‌گوید: درخصوص قیمت رسمی بلیت پیست‌های اسکی، منتظر تعرفه صادره از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستیم.

اگرچه همه چیز منوط به اعلام رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است، اما بحث افزایش 10 درصدی بلیت یعنی در پیست اسکی دربندسر که سال گذشته بلیتی 90 هزار تومانی داشت، قیمت به 99 هزار تومان می‌رسد. در دیزین در روزهای معمولی قیمت بلیت از 68 هزار تومان به 74 هزار و 800 تومان و در روزهای تعطیل و آخر هفته از 88 هزار تومان به 96 هزار و 800 تومان می‌رسد.

در توچال افزایش قیمت بلیت کمتر است و بلیت 50 هزار تومانی سال 94، امسال 55 هزار تومان می‌شود. البته به این مبلغ باید هزینه استفاده از تله‌کابین را هم اضافه کرد. در شمشک نیز بلیت 55 هزار تومانی روزهای عادی به 60 هزار و 500 تومان و بلیت آخر هفته و روزهای تعطیل از 60 هزار تومان به 66 هزار تومان می‌رسد.

افزایش قیمت بلیت پیست‌های اسکی در صورتی قابل توجیه است که اقدامی چشمگیر برای افزایش ایمنی و خدمات و البته امکانات در پیست‌های اسکی انجام شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها