مسعود سلطانی فر تاکید کرد: حاج حسن خمینی یک چهره ورزشی، حامی ورزش و مطلع در سایر امور است و در همین مکان به ایشان قول می دهم پیگیر راه اندازی طرح موزه بزرگ حضرت امام خمینی(س) خواهم بود.
کد خبر: ۹۶۵۷۷۰
وزیر ورزش و جوانان :پیگیر راه اندازی موزه امام(ره) خواهم بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جماران،وزیر ورزش در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: امیدوارم سیاست های این وزارتخانه را در فضایی جدید ورزشی که در دولت تدبیر و امید تعیین شده با جدیت دنبال کنیم.

او افزود: عرصه ورزش پرمخاطب است و شماری از جوانان و مردم علاقه‌مند به ورزش مطالبات به حق زیادی دارند که باید مرتبط با وزارتخانه باشد تا بتوانیم با ساماندهی و امکانات مطلوب آنها را انجام دهیم.

سلطانی فر گفت: اکنون یکی از دغدغه های اصلی جوانان، راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی است و اینکه بتوانیم رکورد خوبی را در المپیک کسب کنیم. در کشتی روی سکو قرار بگیریم و در وزنه برداری قهرمان جهان شویم و سرود ملی ایران در عرصه های مختلف ورزشی نواخته شود.

سلطانی فر با اشاره به اینکه در مسیر توسعه این وزارتخانه برنامه های راهبردی در دو بخش جوانان و ورزش تدوین شده است، گفت: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت های دیگر دستگاه ها در تقویت این وزارتخانه اهتمام داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد که در بازی های آسیایی 2017 اندونزی و جام جهانی 2018 روسیه بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مسعود سلطانی فر افزود: مطمئن هستم صعود مقتدرانه ای به جام جهانی روسیه خواهیم داشت تا بتوانیم با نتایج قابل قبول خود را برای المپیک 2020 آماده کنیم و بهترین نتیجه را در تاریخ المپیک ایران داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها