استاد یکی از دانشگاه‌های معروف مشهد که با معرفی خود به عنوان یک تبعه روس، با فریب دختران جوان، آنها را در دام شیطانی‌اش گرفتار می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۶۳۷۹۰
دام استاد دانشگاه برای 500 دختر

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر دانشجوی 18 ساله‌ای با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌ رضوی از یک استاد روس تبار شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: دانشجوی رشته هوانوردی هستم. دو هفته پیش در مترو با دوستم انگلیسی حرف می‌زدیم که مردی شیک‌پوش نزدمان آمد و در حالی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کرد، مدعی شد استاد دانشگاه بوده و روس‌تبار است. زمانی که متوجه شد دانشجو هستیم، گفت مدتی در مشهد است و بعد به کشورش بازمی‌گردد. با هم در تلگرام و اینستاگرام حرف می‌زدیم که چند روز بعد شروع کرد به فارسی حرف زدن و مدعی شد فارسی را دوست ایرانی‌اش به او آموخته است.

وی افزود: بعد از چند روز پیام‌هایی در تلگرام و اینستاگرام از او به دستم رسید که تهدیدآمیز بود و می‌خواست با او دوستی پنهانی داشته باشم. او حتی عکس‌های دستکاری شده‌ام را برایم فرستاد. در ادامه این تهدیدها تصمیم به شکایت از او گرفتم.

در ادامه تحقیقات معلوم شد این مزاحم، روس‌تبار نبوده و یک مرد 32 ساله ایرانی است. با لو رفتن هویت وی، او تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد.

تحقیقات پلیسی نشان می‌داد مرد جوان استاد دانشگاهی در مشهد و دانشجوی دکترای یکی از دانشگاه‌های معروف است. زمانی که ماموران گوشی تلفن همراه او را بازبینی کردند، عکس بیش از 500 زن و دختر جوان را در آن کشف کردند.

اعتراف متهم

متهم جوان در تحقیقات به افسر بازجو گفت: از چندی پیش تصمیم گرفتم با دختران جوان طرح دوستی بریزم تا با این کار کمی لذت ببرم. با پرسه زدن در اطراف کافی شاپ‌ها، مترو و مراکز خرید، دختران و زنان جوان را شناسایی می‌کردم و به زبان انگلیسی با آنها حرف می‌زدم. چون چهره‌ام به اتباع روسی شبیه بود، خود را روس‌تبار معرفی می‌کردم و آنها نیز فریبم را می‌خوردند.

متهم ادامه داد: برای این که اعتماد آنها جلب شود، وانمود می‌کردم برای تفریح، تجارت یا سرمایه‌گذاری به مشهد آمده‌ام و مدتی دیگر باز می‌گردم. پس از فریب این افراد با آنها در تلگرام و اینستاگرام ارتباط برقرار می‌کردم. در فرصتی مناسب عکس‌های آنها را سرقت و عکس‌های دستکاری شده را برایشان ارسال می‌کردم و با این ترفند و تهدیدها توانستم برخی از دختران را فریب داده و با آنها ارتباط پنهانی پیدا کنم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره به جام‌جم گفت: این استاد دانشگاه خطاکار با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
سعید
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
استاد دانشگاه !!!! - بازهم شهر مشهد ؟؟؟؟
نظر
-
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
دكترها قاتل شدند استاد دانشگاهها مردم رو فریب می دن . خدا به داد برسه
بهارك
-
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
واقعا تو مشهد چه خبره؟ هر روز داریم خبرهایی از جرم و جنایت های این شهر می بینیم
چرا مسئولین شهر به فكر نیستن؟ بعد گیر دادن به كنسرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هاروت
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
وقتی كه صفحات حوادث روزنامه ها رو نگاه میكنی ، لااقل 90% اخبار متعلق به مشهد هست ،
مگه چه خبره اونجا ؟؟
رضا
-
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
شهر بزرگ مشكلاتشم زیادة تهران مشهد أصفهان شیراز تبریز و اهواز و كرمانشاه آمار جرمشون نسبت به بقیه شهرها بالاست
رعیت
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
اون از دكتر خوش‌خط و خال قاتل و این استاد دانشگاه مكار ولنگار...
به كجا چنین شتابان می‌رویم ما؟؟؟
وقتی صرفاً سوادسالاری و پول‌پرستی را در اجتماع رواج می‌دهند و به قشر پایین‌دست و كارگران توحهی نمی‌شود لذا این همه بیكار در جامعه داریم كه اقساطی ادای سواد و ثروت را در می‌آورند و همه می‌خواهند نماینده مجلس و عضو شورای شهر شوند در حالی كه هر روزه صفحات استخدام نیازمندی‌های روزنامه پر از آگهی‌های دعوت به همكاری هست ولی كارگر از افغانستان و متخصص از چین وارد می‌كنیم... چه شلم شوربایی شود آخرتمان.
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
سلام دوستان عزیز لطفا مراقب خود در برابر گرگ های در لباس میش باشید .
آب حوضی
-
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
خوب زمونه ای شده اون از دكتراش ... اینم از اساتید !!!
پنجم ابتدائی ردی
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
وقتی استاد این ... باشه ! از دانشجو چه توقعی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست دلسوز
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
چون استاد دانشگاه است از واژه خطاكار استفاده شد ولی اگر مردم عادی بودند واژه ی شیاد و متجاوز فریبكار به كار برده میشد . خبر ندارید كه اساتید محترم چه خلاف ها و یا به قول شما خطاهایی انجام میدهند .
بهروزرجبی
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
سلام.تبریك به وزارت علوم وآموزش عالی !!!!چه اساتیدومدرسین با واجدان ،واجدشرایط وبااخلاقی رادردانشگاهها ومراكزآموزش عالی ج .ا.بكار گرفته است.خداوندبه این ملت ونسل آینده اش رحم كند.
جاوید
-
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
استاد دانشگاه كیلویی چند؟؟؟ من خودم استاد دانشگاه بودم وقتی دیدم وضعیت افتضاح شده سالها پیش اومدم از دانشگاه بیرون با زور بازوی خودم توی بازار كار كردم و نون حلال درآوردم و الان هم خیلی راضی هستم كه توی محیط مسخره دانشگاه نموندم ، دانشگاه محل كلاس گذاشتن شده و دیگه حرمتی براش باقی نمونده فرقم نداره كدوم دانشگاه.. بد نبود تو این گزارش نام دانشگاه معروف ذكر می شد تا مستفیض شویم.
بازار
-
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
نون حلالو خوب اومدی !!
الاكلنگ
-
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
500 عدد؟؟؟؟ خدا پدر ناصرالدین شاه و بیامرزه
مینو
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
حالا بره زندان و لذت ببره خاك توسر این دخترای ساده لوح كنن .
علی تهرانی
-
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
باسلام:یعنی باید تو اون مدركش ......... بقیشو خودم سانسوركردم.هردم از باغ بری میرسد تازه ترازتازه تری میرسد.خدا عاقبتمون را ختم به خیر كنه .دیگه نمیشه به هیچكس اعتماد كرد.
یوسف
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
ان دانشگاه بی در وپیكر بوده ومثل بیغوله شروع به جمع اوری استادهای فله ای كرده.وان دختران ساده لوح وخوش باور كه پدرانشان با هزار نكبت وبدبختی وفلاكت مخارج فرزندانشان را فراهم میكنندو بدام ات اهریمنان میافتند.ونیز فكر میكنم غارنوردی از هوانوردی بهتر باشد.شمارا چه به هوانوردی؟مگر جا قحطست؟
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
سلام
كارمند مفلس
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد. دو دانشجو در دانشگاه تهران و كرمانشاه دارم. هر دو با رتبه های دو رقمی بدون هیچ سهمیه ای قبول شده اند خدارا شكر . از روزیكه بچه ها ثبت نام و از پیشم رفته اند تمام مدت دلشوره دارم با این اخبار كه میشنوم .تمام مدت ازخدا عاقبت به خیری و سلامت برای جوانان خواهانم. اینروزها دیگر نمیشود به هیچكس اعتماد كرد. مدتی پیش یكی از همكاران میگفت دوست دختر دانشجویش دست به خودكشی زده بخاطر سوء استفاده استاد . گویا گفته كلاس خصوصی میگذارد و مابقی را خودتان میتوانید حدس بزنید. بچه ها وقتی كنكور قبول میشوند و به دانشگاه میروند دچار یكسری ناآرامی و هیجان میشوند و خوب اگر از خانواده هم دور باشند كه خود مزید برعلت میباشد.دختر یا پسر فرقی ندارد خام هستند و بی تجربه خیلی راحت فریب میخورند .انشا ا... تمامی جوانان ایرانی در هر گروه سنی از بلایا و آفتها دور باشند و خدا خودش نگهدارشان باشد . این بنده خدا كه 500 نفر را فریب داده مجازاتش چیست ؟ از انصاف بدور است اگر بخاطر موقعیت اجتماعیش به راحتی آزاد گردد.
رضا
-
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
با سلام.من واقعا تبریك میگم به دولت جمهوری اسلامی.این یه واقعیت تلخه كه یه عده استاد دانشگاه تازه به دوران رسیده چون میدونن دخترای بدبخت احتیاج به نمره دارن ازشون سو استفاده میكنن.كم هم نیستن .تو هر دانشگاهی هم وجود دارن.و جالبتر اینكه خود دانشگاه هم میدونه و اطلاع داره.میخوام به خانمهای عزیز یه روش یاد بدم كه با این استادها چطور رفتاركنند تا مورد سو استفاده قرار نگیرن.كافیه صداشون رو با گوشی در حال حرف زدن یا درخواست نامشروع دادن ضبط كنند و با تهدید به لو دادنشون نمره بالایی اخذ كنن. با این افراد و با این دانشگاهها باید اینطوری رفتار كرد.اینطوری بهتر جواب میده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها