سرانجام آن مسابقه‌ای که هواداران فوتبال در ایتالیا به دنبال آن بودند فرارسید و گونزالو هیگواین، مهاجمی که با سروصدا و حاشیه‌های فراوان از ناپولی به یوونتوس پیوست (و باعث شد هواداران ناپولی او را آقای خائن بنامند)، در برابر ناپولی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۷

البته این شب زیاد بر هیگواین سخت نگذشت چون در ورزشگاه خودی یعنی در ورزشگاه یووه بازی می‌کرد. او باید از شبی بترسد که باید در نیم فصل دوم در ورزشگاه سنپائولو و در حضور 60 هزار تماشاگر خشمگین ناپولی بازی کند. بازی شنبه‌شب همان طور پیش رفت که هواداران یووه می‌خواستند. هم یووه برد و هم هیگواین گل زد. بازی با 3 گلی که طی دقایق 52 تا 70 به ثمر رسید، با نتیجه 2 بر یک به سود یوونتوس تمام شد تا راه‌راه‌پوشان تورینی به لطف این 3 امتیاز 27 امتیازی شده و جای خود را در صدر جدول محکم کنند. ناپولی هم 20 امتیازی باقی ماند و بعد از رم 22 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

آلگری: هیگواین خائن نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعداز برد ارزشمند یووه مقابل ناپولی گفت: گونزالو کیفیتی فوق العاده دارد و بالاتر از هر چیزی برای تیم سخت تلاش می‌کند. او خائن نیست. در واقع او تصمیم شجاعانه‌ای گرفت که به یوونتوس آمد.

مارادونا: مثل هیگواین خائن نبودم

دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه ناپولی ایتالیا از هموطن خود در یوونتوس به عنوان یک خائن یاد کرد تا در کنار هواداران ناپولی قرار بگیرد. بعد از برد 2 بر یک یوونتوس مقابل ناپولی، مارادونا گفت: امروز تولد 56 سالگی من است؛ اما ناراحتم چون ما به یوونتوس باختیم. آن ناپولی که من برایش بازی می‌کردم، حتما 4 گل به این یوونتوس می‌زد. من مثل هیگواین خائن نیستم. ناپولی در قلب من است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها