3 امتیاز را تماشاگران گرفتند

گل «ریزاسپوری» پرسپولیس

پرسپولیس در روزی که کاملا از حریف خود برتر بود، تا دقیقه 86 برای رسیدن به گل عذاب کشید. مهاجمان این تیم به اندازه 5 بازی موقعیت طلایی گل خراب کردند تا روی اعصاب هواداران پیاده‌روی کنند. پرسپولیس که در نیمه اول موقعیت‌های بسیاری را خراب کرد و نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفته بود، در نیمه دوم و بدون کوچک‌ترین تغییری در شیوه، بازی را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۳

این شیوه بازی و اشتباهات متعدد بازیکنان موجب شد 70 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه که برای دیدن برد پرسپولیس آمده بودند، معترض شوند. آنها که از دقیقه اول بازی خواستار ورود رامین رضاییان بودند، در اواسط نیمه دوم بشدت شروع به تشویق رامین رضاییان (بازیکن مغضوب برانکو) کردند و آنقدر فشار آوردند که برانکو این بازیکن را در دقیقه 77 وارد زمین کرد. با ورود رضاییان، ضرباهنگ بازی پرسپولیس تغییر کرد و سرانجام به گل رسید.

در دقیقه 86 رامین رضاییان با ارسالی دیدنی، توپ را مقابل پای مهدی طارمی فرستاد و او که در این بازی موقعیت‌های فراوانی را خراب کرده بود، این بار توپ را به گل تبدیل کرد تا دو بازیکنی که انتقالی ناموفق به ریزاسپور ترکیه داشتند، در این گل حساس، تاثیرگذار باشند. به این ترتیب پرسپولیس 22 امتیازی شد و دوباره به صدر جدول برگشت و با صدرنشینی به تعطیلات رفت.

توقف استقلال در روز درخشش انصاری‌ها

استقلال تهران که با روحیه‌ای عالی و پس از سه برد پیاپی راهی ورزشگاه غدیر اهواز شده بود، همان طور که پیش‌بینی می‌شد روز سختی را مقابل تیم اوج گرفته فولاد خوزستان پشت سر گذاشت و در نهایت به تساوی یک بر یک در این رقابت بسنده کرد. این در حالی بود که استقلال به لطف گلزنی جابر انصاری تا دقایق پایانی بازی یک بر صفر از میزبان پیش بود، اما فولاد که با بازگشت ساسان انصاری به روزهای اوج خود نزدیک شده بازهم به لطف درخشش و شم گلزنی این بازیکن در دقیقه 77 از شکست گریخت و یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

منصوریان: تعطیلات برای ما خوب است

سرمربی استقلال گفت: باید از هواداران عذرخواهی کنیم، چراکه به دلیل یک سهل‌انگاری برد را از دست دادیم. هر کاری در میانه میدان می‌توانستیم انجام دادیم، اما به دلیل سهل‌انگاری پیروز نشدیم.

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر فولاد گفت: می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم، اما متأسفانه گل خوردیم. آنها رو به بازی مستقیم آوردند و همین مساله باعث شد بازیکنان فولاد صاحب توپ شوند. در مجموع از بازیکنانم راضی‌ام، اما می‌توانستند بهتر عمل کنند.

منصوریان افزود: تیم ما اکنون از هفته‌های سنگین بدنی رد شده است و در این بازی هم به دلیل بازی بدنی خوبی که داشتیم، بر بازی مسلط شدیم. وقتی در این بازی حریف را خسته کردیم، می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم که متأسفانه نشد.

وی درباره تعطیلات لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما از این شرایط راضی هستیم، چون تعطیلات برای ما خوب است. مهم تیم ملی است که بتواند نتیجه بگیرد. این تعطیلات هم برای ما خوب است، چون خوشبختانه ما از این تعطیلات نهایت بهره را برده‌ایم و روندمان رو به رشد بوده است. وقتی هم تیم ملی نتیجه بگیرد، بازگشت آن برای ما هم خوب می‌شود.

تابلوی نتاج هفته

ماشین سازی یک ـ پیکان 4 / گل ها: امین قاسمی‌نژاد (7ـ پنالتی) برای ماشین‌سازی، سجاد آشوری (30)، محمد نصرتی (72ـ گل به خودی) گادوین منشا (10 و 87) برای پیکان

سایپا یک ـ سپاهان یک / گل ها: کولیبالی(26) برای سپاهان و حامد شیری (3+90) برای سایپا

صبا 2ـ پدیده 3 / گل‌ها: احمد حسن‌زاده (81ـ پنالتی)، کیوان امرایی (94) برای صبا و محسن یوسفی (18) یونس شاکری (56) و مهرداد کفشگری (59ـ پنالتی)

فولاد یک ـ استقلال یک/ گل‌ها: ساسان انصاری (77) برای فولاد و جابر انصاری (35) برای استقلال

گسترش فولاد صفر ـ تراکتورسازی2 / گل‌ها: لوسیانو ادینیو (40 و 46)

سیاه‌جامگان2ـ نفت تهران 2 / گل‌ها: ایوب کلانتری (6 و 80) برای سیاه‌جامگان و امیرارسلان مطهری (15) و میلاد فخرالدینی (77) برای نفت

پرسپولیس یک ـ صنعت نفت آبادان صفر / گل: مهدی طارمی (86)

ذوب‌آهن2 - استقلال خوزستان صفر / گل‌ها: مهدی رجب‌زاده (58)، احسان پهلوان (91)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها