ورزشگاه کوچک و 26 هزار نفری هاوثرنز در شهر وستبرومویچ امروز میزبان دیداری است که از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۳

دیداری که برای پپ گواردیولا اهمیت بسیاری دارد. گواردیولا از زمانی که روزهای ابتدایی حضور در منچسترسیتی را با جشن و برد و شادی آغاز کرد؛ اما تیره روزی‌های او از هفته دوم لیگ قهرمانان آغاز شد. او بعد از برد پرگل 4 بر صفر در ورزشگاه خانگی خود مقابل مونشن گلادباخ، در هفته دوم (7 مهر) در اسکاتلند مقابل سلتیک به تساوی 3ـ3 رسید. سه‌ روز بعد در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام 2 بر صفر شکست خورد. هفته هشتم و نهم لیگ برتر هم مقابل اورتون و ساوتهمپتون به تساوی‌های مشابه یک ـ یک رسید تا 7 امتیاز در سه هفته از دست بدهد. منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا هم یک بازی تلخ را در نیوکمپ پشت سر گذاشت و 4 بر صفر مقابل بارسلونا شکست خورد. آخرین نتیجه ناخوشایند گواردیولا در جام اتحادیه انگلیس، مقابل منچستریونایتد رقم خورد. شاگردان گواردیولا در لیگ برتر منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست داده بودند؛ اما این بار در جام اتحادیه در همان ورزشگاه با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و دیداری پرانتقاد ارائه دادند. آخرین برد گواردیولا به 3 مهر برمی‌گردد. هفته ششم لیگ برتر در خانه سوانسی که آن تیم را 3 بر یک شکست دادند. حالا گواردیولا که در 35 روز اخیر موفقیت و بردی به دست نیاورده، باید از دیدار سخت و بیرون از خانه امروز 3 امتیاز صید کند. دیداری که در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه هاوثرنز برگزار می‌شود. من سیتی که با اختلاف در صدر جدول بود حالا با 20 امتیاز، صدرنشینی خود را متزلزل می‌بیند چون 20 امتیاز دارد و آرسنال و لیورپول 20 امتیازی و چلسی و تاتنهام 19 امتیازی را در تعقیب خود می‌بیند. ضمن آن‌که منچستریونایتد که هم‌اکنون با 14 امتیاز در رده هفتم است، خیلی زود خود را به مدعیان نزدیک خواهد کرد.

بازی امروز برای گواردیولا حیثیتی است. او که به‌دلیل اخراج جو هارت و استخدام کلودیو براوو به شدت تحت فشار بود، حالا به دلیل نتایج نامناسب هم زیر سوال است. اگر بازی امروز با برد منچسترسیتی تمام شود گواردیولا می‌تواند به آینده امیدوار باشد؛ اما اگر بازی امروز هم باب‌میل گواردیولا نباشد، آن وقت روزهای سیاه پپ، سیاه‌تر خواهد شد.

حمایت فرگوسن از پپ

سرآلکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستر یونایتد با وجود حمایت از ژوزه مورینیو، از پپ گواردیولا هم دفاع کرد و گفت: با وجود نتایج ناخوشایند چند هفته اخیر، هنوز هم منچسترسیتی بخت اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است. اگرچه فکر می‌کنم منچستریونایتد هنوز هم می‌تواند به چندضلعی مدعیان قهرمانی اضافه شود؛ اما تیم گواردیولا را بخت اول قهرمانی این فصل می‌دانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها