باز هم گواردیولا به خانه مورینیو رفت

شب سخت آقای خاص

ساعت 30/22 امشب ورزشگاه الدترافورد میزبان بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی است. 46 روز پیش در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر این دو تیم در الدترافورد مقابل هم قرار گرفتند. هر دو تیم تا آن زمان روی دور برد بودند و خوشبختی را با تمام وجود حس می‌کردند؛ اما باخت 2 بر یک منچستریونایتد در آن بازی، آغاز کابوسی تمام عیار برای مورینیو و شاگردانش بود. بعد از آن بازی باخت‌ها و ناکامی‌های بسیاری را در این هفته‌ها تجربه کردند.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۳

شیاطین سرخ امشب در شرایطی به مصاف منچسترسیتی می‌روند که از نظر روحی و روانی خسته و آسیب‌دیده هستند. آنها دوشنبه هفته قبل در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مقابل لیورپول بازی کرد. دیداری سخت که به تساوی بدون گل منجر شد. سپس در هفته سوم یورولیگ مقابل فنرباغچه بازی کرد (پنجشنبه) و به پیروزی شیرین 4 بر یک رسید. بازی بعدی آنها یکشنبه مقابل چلسی در هفته نهم لیگ برتر بود و این بازی را در استمفوردبریج 4 بر صفر واگذار کردند. یعنی به همان اندازه‌ای که به فنرباغچه گل زده بودند، در بازی با چلسی گل خوردند. اتفاقات میان بازی موجب شد روح و روان منچستریونایتد تحت فشار بسیاری قرار گیرد. این سنگین‌ترین شکست 3 سال اخیر مورینیو و زلاتان و سنگین‌ترین باخت پوگبا در زندگی حرفه‌ای‌اش بود. مشکل اصلی را مورینیو ایجاد کرد که به کونته سرمربی چلسی گفت تو حق تهییج تماشاگران را نداشتی چون این کار تو معنای تحقیر ما را می‌داد. این جملات کوتاه آن هم در گوش کونته برای منچستریونایتد تلخ بود. البته به اندازه انگشت کردن او در چشم تیتو ویلانووا دستیار فقید گواردیولا در بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا برای او تبعات نداشت چون آن بازی به اندازه کافی آقای خاص را از چشم مردم دنیا انداخت.

امشب منچستریونایتد که از دوشنبه پیش تا امشب هر 3 شب یک بازی سخت انجام داده، با روح و روان خسته از شکست تحقیرآمیز مقابل چلسی مقابل منچسترسیتی به میدان می‌رود. تنها نکته مثبت بازی امشب این است که منچستریونایتد می‌تواند روی حمایت بیش از 76 هزار تماشاگر خودی حساب کند. تماشاگرانی که بعد از رفتن سرآلکس فرگوسن روزهای سیاه زیادی را تجربه کردند؛ اما هیچ وقت تیم خود را تنها نگذاشتند. یونایتد امشب روی حمایت آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است. بازی امشب را از دست ندهید.

نظر ژاوی درباره بازی امشب

ژاوی، هافبک سابق بارسلونا، درباره بازی امشب یونایتد و سیتی گفت: هر دو سرمربی تمایل زیادی به پیروز شدن در این مسابقه دارند و من فکر نمی‌کنم هیچ یک از آنها از این بازی بگذرند. این بازی برای اعتبار هر دو مربی مهم است. باید اعتراف کرد که گواردیولا قطعا به خاطر نتایج اخیر تیمش خوشحال نیست و می‌تواند با پیروزی در برابر رقیب بزرگی مثل یونایتد، دوباره در شرایط آرمانی چند هفته قبل قرار بگیرد. گواردیولا همچنین قصد دارد اولین جام خود با سیتی را به دست آورد؛ پس حتما پیروزی در این دیدار برای او مهم خواهد بود. با وجود از دست دادن امتیاز در هفته‌های اخیر، باز هم او و تیمش را دارنده شانس اول قهرمانی در لیگ برتر سال جاری می‌دانم. به نظر من یونایتد توانایی فتح لیگ برتر را ندارد؛ به همین دلیل حساب زیادی روی دیگر جام‌های فوتبال جزیره باز کرده است. شاید تیم مورینیو باز هم به بازیکنان جدیدی احتیاج داشته باشد؛ اما در حال حاضر هدف اصلی این تیم بازگشت به لیگ قهرمانان است؛ جایی که منچستریونایتد به آن تعلق دارد.

دی بروینه: مشکلی با مورینیو ندارم

کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی که در زمان مربیگری مورینیو در چلسی از این تیم جدا شد، در آستانه بازی با یونایتد گفت: هیچ مشکلی با مورینیو ندارم و نمی‌توانستم بدون زمانی برای بازی کردن چیزی بگویم؛ به همین دلایل، همه صحبت‌های او در رابطه با من را باور می‌کردند؛ درحالی که من نظرات مورینیو را نسبت به خودم باور نداشتم. فقط دوست داشتم بازی کنم و الان درحالی که تنها 25 سال دارم، هزاران دقیقه بازی کرده‌ام که این کارنامه، خودش پاسخ مناسبی خواهد بود. از تصمیم خودم برای ترک چلسی راضی‌ام، اما در گذشته زندگی نمی‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها