جنایات عجیب در ژاپن

جامجمآنلاین: پلیس ژاپن پس از یافتن اجساد 2 بزرگسال و بقایای سه کودک در آپارتمانی در جنوب توکیو، زنی 54 ساله را دستگیر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴

به گزارش گاردین ، چیزیکو اوکاموتو اعتراف کرد ریکاکو دختر 19 ساله خود را خفه کرده است. اجساد سایر قربانیان در آپارتمان ریکاکو پیدا شده اما معلوم نیست این چهار نفر را چه کسی کشته است.
پلیس هفته گذشته جسد ریکاکو را پیدا کرد که اوکاموتو او را در اکتبر گذشته کشته بود.
جسد مینه هیرو یاماچی ، 35 ساله که برادر ناتنی ریکاکو ، از یک مادر دیگر ، بود در همین آپارتمان در هیراتسوکا ، در ناحیه کاناگاوا پیدا شد.
بقایای اجساد سه کودک که در کیسههای پلاستیکی سیاه پیچیده شده و در داخل دو کارتن مقوایی با نوار چسب پنهان شده بود نیز کشف شد.
مادر یاماچی جسد ریکاکو و پسرش را پیدا کرده بود. پلیس هنوز دو قربانی خردسال که گفته میشود نوزاد بودهاند ، را شناسایی نکرده است. گفته میشود جسد سوم متعلق به توشی هیده، بزرگترین پسر اوکاموتو است که در سال 1984 در 6 سالگی ناپدید شد.
پلیس گفت ریکاکو روز 12 اکتبر سال گذشته ساعاتی پس از شکایت درباره رابطهاش با مادرش در وبلاگ خود، کشته شد.
او در وبلاگ خود نوشت: گویی امسال همه چیز خراب است و من به ستوه آمدهام. مادرم رفتار عجیبی دارد.
اوکاموتو، که شوهرش چند سال پیش مرد ، گفت: پس از کشتن دخترم سعی کردم خودکشی کنم.
وقتی پسر او در سال 1984 ناپدید شد ، به همسایگانش گفت ماموران کره شمالی پسرش را دزدیدهاند و مقامات ژاپن حاضر نشدهاند برای یافتن او کمک کنند.
او در اواخر دهه 1990 شروع به قرض گرفتن پول نقد از دوستانش کرد. مدت دو سال اجاره آپارتمانش را نداد و بعد به آپارتمان دخترش نقل مکان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها