جنایتکار را شناسایی کنید

قتل پیرمرد حین فرار از محل سرقت

تحقیقات برای رمزگشایی از قتل مرد ساختمان ساز در اتاقک نگهبانی از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۲
قتل مرد ساختمان ساز در اتاقک نگهبانی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته پسر جوانی در تماس با پلیس از قتل پدرش در ساختمان نیمه کاره خبر داد.

دقایقی بعد ماموران کلانتری 111 هفت چنار در محل کشف جسد که ساختمان نیمه کاره ای بود حاضر و با جسد مرد 47 ساله ای به نام «رضا» رو به رو شدند.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، بلافاصله تیم جنایی در محل جنایت حاضر شده و با جسد «رضا» در حالی که دست و پایش با طناب بسته شده و سر و صورتش زخمی بود رو به رو شدند.

پزشک جنایی در معاینات اولیه اعلام کرد تشخیص علت اصلی مرگ مرد میانسال نیاز به بررسی بیشتر دارد به همین دلیل جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه پسر مقتول که موضوع را به پلیس ا طلاع داده بود به بازپرس جنایی گفت: پدرم در حال ساخت این خانه بود و خانه خودمان چند کوچه بالاتر است. او برای اینکه کارهای ساخت و ساز زودتر پیش برود در اتاقک نگهبانی همین خانه زندگی می کرد. ساعتی قبل برای او غذا آوردم که با جسد دست و پا بسته او رو به رو شدم.

پسر جوان مدعی شد پدرش با هیچ کسی اختلاف نداشته و به کسی نیز مظنون نیستیم. پس از اظهارات پسر مقتول، بازپرس محسن مدیر روستا به تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد این پرونده را رسیدگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها