عزت‌اللهی: شماره 18 کره خیلی بزرگ بود

کسی باور نمی‌کرد، 6 امتیاز بگیریم

سعید عزت‌اللهی، یکی از بهترین و کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی در بازی‌های مرحله نهایی جام جهانی بوده. او در تمام بازی‌های ایران در ترکیب ثابت قرار گرفته و اتفاقا عملکرد خوبی داشته است. سعید حتی تعریف و تمجید خبرنگاران خارجی را برانگیخت. مایکل چرچ، معروف‌ترین خبرنگار آسیا که در سایت espn هم قلم می‌زند، پس از بازی با کره جنوبی به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخت و گفت او فوق‌العاده بازی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۵

سعید موفق شده در اندک زمان ممکن، پیشرفت فوق‌العاده‌ای در تیم ملی داشته باشد، به شکلی که کی‌روش در پست‌های دیگر شاید دست به تغییر بزند، ولی اصلا به عزت‌اللهی در زمین دست نمی‌زند. سعید در این باره به جام‌جم ورزشی می‌گوید: من فقط می‌خواهم خواسته‌های مربیان را در زمین پیاده کنم. قطعا در تیم ملی هیچ بازیکنی گارانتی ندارد و این‌طور نیست که من هم قطعا در تمام بازی‌ها فیکس باشم. باید تلاشم را بیشتر کنم. به هر حال اعتماد به نفس که کادر فنی و در راس آن آقای کی‌روش به من داده، عامل مهمی در پیشرفت من بوده است.

سعید درباره دو برد ایران مقابل ازبکستان و کره جنوبی توضیح می‌دهد: خیلی‌ها باور نمی‌کردند بتوانیم شش امتیاز از این دو بازی به دست بیاوریم. اغلب پیش‌بینی‌شان این بود که ما چهار امتیاز از این بازی‌ها می‌گیریم، ولی نشان دادیم چرا بهترین تیم آسیا هستیم. دو تیم ازبکستان و کره جنوبی را بردیم که قدرت‌های اصلی در گروه به حساب می‌آیند. پتانسیل بردن دیگر تیم‌ها را هم داریم.

او درباره تقابل با شماره 18 کره جنوبی که بازیکنان ایران را می‌زد و البته قد و قامت بلندی داشت، با خنده می‌گوید: بله، او واقعا بزرگ بود. (خنده) البته من هم قد و قامت نسبتا بلندی دارم و روی شروع مجدد با او من تو من یارگیری می‌کردم. اجازه ندادیم تیم کره در مجموع کاری انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها