رکورد 100 درصد برد دو مربی بزرگ شکست

شب تلخ پپ و کارلتو

از ابتدای فصل تا چهارشنبه‌شب همه چیز مطابق میل دو سرمربی مشهور پیش می‌رفت؛ اما دیدارهای دوم آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موجب شد آمارهای موفقیت 100 درصدی آنها از بین برود. پپ گواردیولا از 6 بازی خود در لیگ برتر 18 امتیاز گرفته و صدرنشین مقتدر لیگ برتر است و حتی در اولین بازی لیگ قهرمانان هم با 4 گل مونشن‌گلادباخ را تحقیر کرده بود.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۶

گواردیولا چهارشنبه‌شب در ورزشگاه سلتیک پارک، ورزشگاه اختصاصی سلتیک در برابر 60 هزار هواداری که از تیم اسکاتلندی برد می‌خواستند، چاره‌ای جز تساوی نداشت. هواداران سلتیک آنقدر پرشور بودند که او در بازگشت به انگلیس گفت هواداران سیتی باید مثل هواداران سلتیک تشویق کنند. بازی سلتیک و سیتی به تساوی 3 بر3 کشید تا گواردیولا بعد از 8 بازی در این فصل، طعم تساوی را هم بچشد. شب او به مراتب قابل‌تحمل‌تر از کارلتو بود.

کارلو آنچلوتی که ایتالیایی‌ها، کارلتو صدایش می‌زنند، در ورزشگاه ویسنته کالدرون طعم تلخ شکست را چشید. او بعداز برد در سوپرکاپ آلمان، یک برد در لیگ قهرمانان و 5 برد در بوندسلیگا، به دومین بازی در لیگ قهرمانان رسید. دیداری که بایرن باید در برابر دیدگان 54 هزار تماشاگر پرشور اتلتیکومادرید به امتیاز یا برد فکر می‌کرد. کارلتو که روزگاری سرمربی رئال مادرید بود و هواداران اتلتیکو به چشم رقیب به او نگاه می‌کردند و در بازی فینال لیگ قهرمانان، دست آنها را از جام کوتاه گذاشت، در بازی چهارشنبه‌شب توفیقی به دست نیاورد و با شکست یک بر صفر به مونیخ برگشت. به این ترتیب دو تیمی که تا اینجای فصل 100 درصد موفق عمل کرده و همه دیدارها را با برد پشت‌سر گذاشته بودند، در یک شب همه چیز را ویران دیدند.

بارسلونا به دنبال جذب کاراسکو

روزنامه اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد که این تیم خواهان جذب یانیک کاراسکو، هافبک جوان اتلتیکو در تابستان آینده است. رقم فسخ کاراسکو 40 میلیون یورو است و به معنای آن است که جذبش برای بارسا کار دشواری نخواهد بود ولی مشکل اینجاست اتلتیکو از حضور در نقل و انتقالات محروم است و احتمالا تمام تلاش خود را برای حفظ کاراسکو خواهد کرد. کاراسکو چهره پرفروغ بازی چهارشنبه شب آتلتیکو مادرید- بایرن‌مونیخ بود و تنها گل بازی را وارد دروازه مانوئل نویر کرد تا سه امتیاز ارزشمند بازی به حساب تیم مادریدی واریز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها