شنیده می‌شود بعد از تصویری که بتازگی بیرانوند از خودش و امیری در اردوی تیم ملی منتشر کرد و باعث شد حاشیه‌هایی برایش درست شود، مسئولان تیم ملی هم از این بازیکن خواستند کمی بیشتر حواسش به این مسائل باشد؛ چراکه تیم ملی به آرامش نیاز دارد و دوست ندارند اتفاق حاشیه‌ای رخ دهد.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۵

شنیده می‌شود پاره‌ای از اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال باعث شده پای یک وزیر دیگر هم به این ماجراها باز شود. وزیر ورزش بشدت از بعضی اتفاقات گلایه دارد. وزارت ورزش حتی اعتقاد دارد بیانیه تنظیم شده از سوی افشارزاده کار خود او نبوده است.

شنیده می‌شود یکی از بازیکنان معروف لیگ برتر در گفت‌وگویی که با مدیرعامل سابق باشگاهش داشته از او خواسته جریمه 20 درصدی سه سال قبلش را ببخشد! این مدیرعامل سه سال قبل باشگاه را ترک کرد و همان موقع بازیکنان را به دلیل نتایج تیم 20 درصد جریمه کرد. بازیکن لیگ برتری هم درخواست عجیبی از او داشته و گفته نامه‌ای برایش تنظیم کند به تاریخ سه سال قبل که در آن بنویسد همه جریمه شده‌اند الا او!

شنیده می‌شود یکی از ورزشکاران المپیکی که بتازگی با وعده سکه در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، پس از این که تاخیر در پرداخت سکه‌اش پیش آمد، در اقدامی عجیب اقدام به شکایت کرده است. این رفتار او حتی باعث تعجب خیلی از رسانه‌ها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها