ژاله علو، گوینده و بازیگر پیشکسوت تلویزیون که قرار است به عنوان راوی با سری جدید «شکرستان» همکاری داشته باشد، از همکاری با این مجموعه ابراز خوشحالی کرد و گفت: از این انیمیشن، ادبیات، متن و شخصیت‌های شکرستان خوشم می‌آید.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۴

این گوینده پیشکسوت ضمن اشاره به این نکته که به‌عنوان قصه‌گو و راوی در سری جدید شکرستان حضور دارد، درباره مرتضی احمدی، راوی پیشین این مجموعه انیمیشنی به جام‌جم آنلاین گفت: مرتضی احمدی را خدا رحمت کند. معتقدم هیچ هنرمندی نمی‌تواند جای آن مرحوم را بگیرد و برای من افتخاری است که بتوانم جای او نقالی کرده و همترازی کنم.

علو تاکید کرد که این روزها بیشتر استراحت می‌کند و گاهی اجرای نریشن برخی برنامه‌های تلویزیونی را به عهده دارد. وی در این باره گفت: درست است که من خسته‌ام و ترجیح می‌دهم استراحت کنم، اما غمگین نیستم بلکه خیلی هم شادم و از خداوند خوشبختی، سلامت و سربلندی مردم عزیزم را خواستارم.

بازیگر سریال «روزی روزگاری» با تاکید بر این نکته که علاقه‌ای به مصاحبه با رسانه‌ها ندارد، توضیح داد: دیگر از مصاحبه خوشم نمی‌آید ؛چراکه هیچ چیز تازه‌ای ندارم که بخواهم برایش صحبت کنم. می‌خواهم با خودم بوده و آرامش داشته باشم. وی خود را خدمتگزار مردم توصیف کرد و خداوند را به خاطر هدیه‌ای که به نام هنر به او ارزانی کرده، سپاس گفت. علو در پایان تاکید کرد: من 67 سال کار نمایش کردم و در این مدت بهترین هدیه را از مردم گرفتم. لطف و محبت این مردم بهترین هدیه است. بهترین فیلم و سریالی هم که بازی کردم آن است که مردم آن را بیشتر پسندیده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها