دو هفته‌ پیش شاهد انتشار بازی فوتبال PES2017 بودیم که تا الان نیز امتیازهای بالا و بسیار خوبی از سوی مطبوعات جهان به‌دست آورده، ولی این هفته نوبت به انتشار رقیب دیرینه‌ این عنوان یعنی FIFA 17 رسیده است.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۲

نکته‌ جالب درخصوص این بازی این‌ است که اولین نسخه‌ مجموعه‌ فیفاست که با موتور Frostbite ساخته شده است. از ویژگی‌های جدید این نسخه علاوه بر بهبود گرافیک و ارتقای جنبه‌های بصری بازی می‌توان به تکنیک‌های جدیدی برای حمله کردن، از نو پیاده‌سازی شدن سیستم فیزیکی هدایت بازیکنان، سیستم هوش مصنوعی فعال و کارآمدتر اشاره کرد. بازی دارای تیم‌هایی از 20 لیگ مطرح بین‌‎المللی است که از جمله لیگ‌های تازه اضافه شده به بازی می‌توان به J1 League و J.League Cup اشاره کرد که مربوط به کشور ژاپن هستند. مد جدیدی به عنوان بخش داستانی بازی در نظر گرفته شده که The Journey نام دارد و مختص نسخه‌ PC، Xbox One و PS4 بازی است. در این قسمت شما هدایت یک فوتبالیست جوان به اسم الکس هانتر را به‌عهده می‌گیرید که در تلاش است راهش را به سوی لیگ برتر باز کند. این بازیکن را می‌توانید در هر پستی که مایل هستید پرورش دهید و حتی از او یک دروازه‌بان بسازید. نکته‌ جالب این‌که بخش داستانی بازی دارای چرخه‌ انتخاب دیالوگ مشابه آنچه در مجموعه‌ اثر جرمی دیده‌ایم، است!FIFA17 علاوه بر کنسول‌‎های اشاره شده، برای PS3 و X360 نیز منتشر می‌شود.

سومین نسخه از فورتزا هورایزن

نهمین بازی فرنچایز Forza و سومین نسخه مجموعه‌ Forza Horizon این هفته برای کنسول Xbox One و PC منتشر می‌شود. طرفداران بازی‌های سبک مسابقه‌ای و رانندگی بخوبی با این مجموعه آشنا هستند و خاطرات درخشان بسیاری با آن دارند. دنیای باز این نسخه از بازی براساس مناظر و مسیرهای کشور استرالیا طراحی و گفته شده وسعت نقشه‌ بازی دو برابر چیزی است که در شماره‌ دوم بازی تجربه کرده‌ایم. هنگام انتشار، 350 خودرو در بازی وجود دارد که این تعداد در ادامه و با آپدیت‌های بازی افزایش خواهد یافت. همچنین در بخش آنلاین بازی می‌توانید به ‌صورت چهار نفره بازی را تجربه‌ کنید و براساس برنامه‌ Play Anywhere مایکروسافت، بازیکنان PC و کنسول می‌توانند آن را با یکدیگر تجربه‌ کنند. در نسخه‌ قبل شما هدایت راننده‌ای را که در مسابقات Horizon شرکت کرده به‌عهده داشتید، ولی در این نسخه شما خود طراح و مدیر این مسابقات هستید در نتیجه بازی این امکان را به شما می‌دهد تا راننده‌ها را به مسابقات دعوت کرده یا آنها را اخراج کنید. همچنین می‌توانید مسیرهای دست‌ساز در نقاط مختلف نقشه برای مسابقه دادن انتخاب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها