پلان آخر

باندبازی در سینما

لیندا کیانی که در برنامه دورهمی حضور یافته بود درباره باندبازی در سینما به مهران مدیری گفت: بدون شک در سینما باندبازی وجود دارد و هر کسی ارتباط برقرار می‌کند نوش جونش، اما هر کسی هم مثل من اهل رابطه نیست باید لطمه بخورد.
کد خبر: ۹۴۵۶۲۸

بازیگر سریال «پایتخت» درخصوص ازدواج هم گفت: مطمئن بودم این پرسش را می‌پرسید به‌خاطر همین کلی جواب آماده کرده بودم که یادم رفت (می‌خندد) به نظرم ازدواج خیلی خوبه اما مسئولیت بزرگی است. در سن کم ازدواج کنید بهتر است، چراکه هرچه می‌گذره انتخاب سخت‌تر می‎شود. وی درخصوص هدیه عجیبی که مدتی پیش گرفته بود نیز گفت: یکبار آقایی با من تماس گرفت و پیگیر آدرس من بود و گفت برای شما هدیه دارم و من آن موقع اجرای تئاتر داشتم که گفتم آن را به ایرانشهر بیاورید و گفت خیلی سنگین است و نمی‌توانم بیاورم. من هم واقعیت ترسیدم و آدرس خانه برادرم را دادم. ایشان یک تلسکوپ بزرگ به من هدیه داد و خیلی برایم هیجان‌انگیز بود.

واقعا کتاب بازم

امیر تاجیک با شرکت در برنامه کتاب باز گفت که شش سالی می‌شود که واقعا کتاب باز است. به گزارش فارس، او با اشاره به این‌که خواندن را با کتب تاریخی آغاز کرده، گفت که بعد از آن به عرفان کشش پیدا کرده است. تاجیک در برنامه یادی از استادی کرد که توصیه داشت خواننده باید سعدی و حافظ را بشناسد و او را به این نکته رساند که تمامی ترانه‌ها برگرفته از اشعار غنی فارسی هستند. تاجایی که این دیدگاه در ادامه راه به او وزن و ریتم داد و کمک بسیاری به او کرد. تاجیک، همچنین 13 جلد کشف‌الاسرار و وعده‌الابرار خواجه عبدالله انصاری را از جمله آخرین کتاب‌های تاثیرگذاری دانست که خوانده است.

روزگار جوانی ماندگار ترین نقشم بود

بهزاد خداویسی که در برنامه خانواده یک حضور یافته بود با اشاره به این‌که از 9 سالگی وارد عرصه هنرهای نمایشی شده است، کاراکترش در سریال روزگار جوانی را یکی از ماندگارترین‌های دوران فعالیتش دانست. به گزارش خبرگزاری صبا و به نقل از ایرنا، او همچنین بیان کرد که اصغر فرهادی به نوعی دوران دانشجویی خود را در قالب فیلمنامه این سریال‌ بازگو کرد.

موفقیت پس از حضور در «ماه عسل»

چند سال قبل برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی از جوانی بسیار قد بلند به نام مرتضی مهرزاد در برنامه دعوت کرد که به سبب مشکل جسمی و روحی ارتباطش با محیط اجتماع و بیرون کم شده بود. حضور او در برنامه به توجه بیشتر منجر شد و او توانست پس از مدت‌ها از درون آن شرایط سخت رهایی یابد. به گزارش سایت ورزش 3، مرتضی مهرزاد پس از آن برنامه، مورد توجه مربی تیم ملی والیبال نشسته قرار گرفت و این توانایی را داشت که به همراه کاروان پارالمپیک عازم ریوی برزیل شده و در روزهای اخیر آنجا بدرخشد.

بازیگران نابازیگر

شنوندگان پیگیر رادیو جوان، برنامه لنگ ظهر را که هر روز ساعت 14 پخش می‌شود را حتما شنیده یا حتی دنبال کرده‌اند. این برنامه علاوه بر نوآوری‌های محتوایی و گیرا، از گروه بازیگرانی سود برده که علامت سوال بسیاری در باب بازیگر یا نابازیگر بودنشان در ذهن ایجاد می‌کنند. حمید محمدی، بازیگر نقش معلم سرخونه این برنامه در گفت‌وگویی با خبرگزاری مهر، جزئیات آن را تشریح کرده است.

او در این مصاحبه با صحه گذاشتن بر گمان مخاطب، اعلام کرده است که بازیگر خردسال و پیرمرد برنامه لنگ ظهر هر دو نابازیگرند. محمدی که گویندگی خبر ورزشی را هم انجام می‌دهد و صدایش در بخش تحلیل فنی مسابقات لیگ برتر در برنامه نود نیز از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود، در قسمت دیگری از این گفت‌وگو اذعان کرده که صمیمیت در گویندگی و گزارشگری را مدیون رادیوست و گاه لحن گفتن یک خبر را خودش تغییر می‌دهد. او همچنین ایده‌آلش را ساخت برنامه‌ای با تم طنز در فضایی اجتماعی در تلویزیون می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها