حشمت مهاجرانی (تیم ملی): بازی قابل پیش‌بینی نیست. حساسیت ویژه‌ای در این بازی وجود دارد، هرچند پرسپولیس در لیگ نتایج بهتری کسب کرده، اما نمی‌تواند خود را برنده این بازی بداند.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۸

علی پروین (پرسپولیس): معتقدم پرسپولیس از نظر روحی از استقلال سر است. اما این را هم بگویم که استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد، هرچند در نتایج بازی‌های قبلی عملکرد خوبی نداشته است. به همین دلیل می‌گویم پرسپولیس و برانکو با روحیه و شرایط بهتری پا به دربی می‌گذارند، اما نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست.

جواد قراب (استقلال): امیدوارم برخی بازیکنان استقلال بتوانند قابلیت خود را در این بازی نشان دهند. کسانی مثل بختیار رحمانی که در فولاد قیامت می‌کردند در این فصل برای استقلال، درخشش خود را نداشته‌اند و شاید در مقابل پرسپولیس ستاره استقلال شوند. استقلال انگیزه بیشتری از پرسپولیس دارد و فکر می‌کنم دو بر یک پیروز میدان می‌شویم.

محمد پنجعلی (پرسپولیس): صرفا اگر بخواهیم پیش‌بینی کنیم باید بگوییم پرسپولیس برنده دربی است چون از نظر فنی خیلی بهتر از استقلال است. با این حال هر تیمی بتواند بر اعصاب خود مسلط باشد، کم‌حاشیه باشد و طبیعی کار کند، بازی را می‌برد. از طرفی، دربی توسط تماشاگران هدایت می‌شود و فقط بازیکنان نیستند که در زمین فعالیت می‌کنند.

میرشاد ماجدی (استقلال): شرایط دو تیم را که کنار هم قرار می‌دهیم، روی کاغذ شانس پرسپولیس برای بردن دربی بیشتر است، اما مطمئنم که در بازی روز جمعه این آمارها ملاک نخواهد بود. در زمین بازی جسارت، غیرت و تمرکز تعیین‌کننده است. با وجود این فکر می‌کنم این بازی با تساوی به پایان برسد.

محسن خلیلی (پرسپولیس): منصوریان در بازی فصل پیش نفت و پرسپولیس نشان داد که می‌تواند با ارائه یک بازی کاملا بسته و تدافعی پرسپولیس را متوقف کند. با توجه به این قضیه احتمال می‌دهم در بازی روز جمعه شاهد یک بازی کاملا دفاعی از سوی استقلالی‌ها باشیم. از این‌رو احتمال این که با سیستم تدافعی اتخاذ شده از سوی منصوریان شاهد دربی قشنگی نباشیم، زیاد است، مگر این که پرسپولیس در نیمه اول به گل برسد.

ستار همدانی (استقلال): هر دو تیم از این بازی می‌ترسند؛ پرسپولیس به خاطر از دست رفتن احتمالی صدرنشینی‌اش می‌ترسد و استقلال از این می‌ترسد که در‌صورت شکست در این بازی وضعیت بدتری پیدا کند ولی این تیم می‌خواهد با مساوی یا برد در دربی، نتایج ضعیف قبلی را پوشش دهد. از طرفی می‌گویند تیمی که در شرایط بدی قرار دارد می‌تواند نتیجه بگیرد و همین موضوع ترس پرسپولیس را بیشتر می‌کند. من معتقدم این بازی قشنگ نخواهد شد و به خاطر حساسیت و ترس دو تیم، یکی از بدترین دربی‌ها را خواهیم دید.

شیث رضایی (پرسپولیس): خیلی نگران این بازی هستم چون بازیکنان پرسپولیس بدجوری دچار غرور شده‌اند و می‌ترسم همین مساله کار دستشان دهد و بد ببازند. در دربی هرگز نباید خودت را از پیش برنده بدانی چون ممکن است در زمین اتفاقاتی رخ دهد که هرگز قابل پیش‌بینی نیست.

بهتاش فریبا (استقلال): استقلال در بازی با ماشین‌سازی به قدری خوب بازی کرد که ما خیلی امیدوار شدیم و به نظرم بازیکنان استقلال انگیزه لازم را برای بازی روز جمعه دارند. هفت بازیکن استقلال دربی اولی هستند که اینها انگیره بسیار زیادی دارند و می‌توانند برگ برنده این تیم باشند. درست که پرسپولیس صدرنشین است اما حتی بارسلونا هم نقاط ضعف دارد.

فرشاد پیوس (پرسپولیس): پرسپولیس به هیچ عنوان نباید به وضعیت استقلال در جدول و مشکلات این تیم در پنج هفته گذشته دلخوش باشد. استقلال هم یک تیم بزرگ است و طبیعتا در دربی دنبال اعاده حیثیت خواهد بود. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند که می‌توان در سمت راست به خسرو حیدری اشاره کرد. استقلال در خط حمله هم بازیکنان خوبی مثل کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی دارد.

سرژیک تیموریان (استقلال): این بازی با مسابقات قبل فرق می‌کند و با وجود این که استقلال تا این هفته برد نداشته، ولی مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. جایگاه استقلال اینجا نیست و من منصوریان را به عنوان یک استقلالی قبول دارم و تیم محبوبم را هم حمایت می‌کنم.

ابراهیم آشتیانی (پرسپولیس): باتوجه به شناختی که برانکو از فوتبال ایران دارد، می‌تواند استرس و حاشیه‌های تیم را کنترل کند و به همین خاطر شانس پرسپولیس را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌دانم.

مهدی هاشمی نسب (استقلال): نتایج قبلی دو تیم و جایگاه آنها در جدول، به این بازی هیچ ارتباطی ندارد و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد، توانسته نیمی از موفقیت در این دیدار را طی کند و می‌تواند امید بیشتری به پیروزی در این دیدار داشته باشد.

علی انصاریان (پرسپولیس): فکر می‌کنم پرسپولیس این بازی را 2 بر صفر ببرد. این حرف من نه به این دلیل است که پرسپولیسی‌ هستم، بلکه به این دلیل است که این تیم خط هافبک و مهاجمان بسیار خوبی دارد و از طرفی استقلال در دفاع با مشکلاتی روبه‌روست.

علیرضا اکبرپور (استقلال): به نظر من دو تیم با احتیاط بازی خواهند کرد و این مساله باعث تساوی در این دیدار خواهد شد؛ اگرچه من دوست دارم به عنوان یک استقلالی، تیم محبوبم برنده باشد.

حسین عبدی (پرسپولیس): دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند نقاط ضعف و قوت یکدیگر را بررسی کنند. اگر از احساس فاصله بگیریم و کمی منطقی نگاه کنیم، شرایط پرسپولیس در این دربی به مراتب بهتر از استقلال است، اما به‌ هر حال دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

رضا حسن‌زاده (استقلال): منصوریان باید برای این دیدار، چیدمان درستی در ترکیب داشته باشد و از تمام نفرات در پست‌های اصلی خودشان بهره ببرد. استقلال از پیش باخته نیست و می‌تواند برنده این بازی سخت باشد.

ضیا عربشاهی (پرسپولیس): منصوریان باید برای این دیدار، چیدمان درستی در ترکیب داشته باشد و از تمام نفرات در پست‌های اصلی خودشان بهره ببرد. استقلال از پیش باخته نیست و می‌تواند برنده این بازی سخت باشد.

حسن روشن (استقلال): استقلال اگر بخواهد در بازی روز جمعه موفق شود، باید روش بازی خود را تغییر دهد. از طرفی منصوریان نیز باید بازیکنان را از نظر روانی مبنی بر این که انتخاب آنها در استقلال اشتباه نبوده، آماده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها