پژمان منتظری، مدافع تیم ملی کتف خود را جراحی کرد و همان طور که بارها گفته شد، دو بازی ازبکستان و کره جنوبی را از دست داد. این بازیکن اما اعلام کرد در دیدار ایران و سوریه می‌تواند برای تیم ملی به میدان برود.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۵

بازی با سوریه در کشور لبنان برگزار می‌شود و ایرانی‌ها و حتی خود پژمان، خاطره خوبی از بازی در بیروت ندارند. تیم ملی آخرین بار در آنجا یک بر صفر به تیم ملی لبنان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برزیل باخت که پس از آن بازی از پژمان منتظری و مهدی رحمتی کم انتقاد نشد.

منتظری می‌تواند در بازی سوریه برای ایران پا به توپ شود، اما مشکل این جاست که کسی نمی‌داند در آن زمان او اصلا در تیمی توپ می‌زند یا نه چراکه شایعات زیادی درباره فسخ قراردادش با الاهلی قطر شنیده می‌شود.

کادر فنی تیم ملی بشدت پیگیر وضعیت این بازیکن است و حتی کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی از طریق آرین قاسمی، مترجم خود با پژمان تماس گرفت و به این بازیکن روحیه داد. جواد نکونام، دستیار کارلوس هم به‌عنوان نماینده کادر فنی به عیادت این بازیکن رفت و دقایقی با او صحبت کرد. پژمان گفت، جراحی‌اش خوب بوده و امیدوار است مراحل درمانی‌اش را سریعا سپری کند. اکثر بازیکنان تیم ملی هم با این بازیکن در تماس بوده‌اند و وضعیت این بازیکن را پیگیری کرده‌اند. خسرو حیدری وینگر راست استقلال هم که همسایه دیوار به دیوار منتظری است، به عیادت این بازیکن رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها