نخستین روز هفته پسری جوان که متهم به قتل پزشک سرشناس اردبیلی بود در زندان مرکزی استان اردبیل به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۳

این جنایت صبح اول مرداد 94 رخ داد و پزشک سرشناسی به نام اصغر پیرزاده با ضربه‌های چاقو در شهر اردبیل کشته شد. در ادامه ردپای پسر 23 ساله‌ای که با وی آشنایی داشت به دست آمد و او دستگیر شد. پسر جوان مدعی بود که به دلیل مسائل شخصی این پزشک را کشته است. این متهم در شعبه یک دادگاه کیفری استان اردبیل محاکمه و به قصاص محکوم و حکم او در دیوان عالی کشور تائید شد. مرد اعدامی روز شنبه در زندان به دار مجازات آویخته شد.

نجات معجزه‌آسا از قنات

همزمان با دومین روز هفته، مرد 34 ساله‌ای که داخل قناتی نزدیک شهر دوبرجی داراب افتاده بود، پس از چهار روز زنده از آنجا خارج شد. حسین عباسی عصر چهارشنبه گذشته داخل این قنات افتاد و روز یکشنبه و بعداز چهار روز خواهرش او را پیدا کرد که با تماس وی، آتش‌نشانان در آنجا حاضر شده و نجاتش دادند.

دستگیری کلاهبردار فراری در مخفیگاه جنگلی

در سومین روز هفته مردی که به بهانه فروش تجهیزات پزشکی کلاهبرداری یک میلیارد تومانی کرده بود، در مخفیگاه جنگلی خود دستگیر شد. این متهم از اوایل سال گذشته کلاهبرداری‌هایش را آغاز کرده بود و سر بیش از ده نفر به بهانه این که می‌تواند به آنها تجهیزات پزشکی خارجی بفروشد، کلاه گذاشته بود. او از هر طعمه‌اش یکصد میلیون تومان گرفته بود. متهم از آن زمان تحت تعقیب پلیس بود و جست‌وجو‌ها برای یافتن وی بی‌نتیجه ماند تا این‌که پرونده متهم به دادگاه رفت و وی به رد مال یک‌میلیارد تومانی و 48 سال حبس محکوم شد. با گذشت یک سال از این ماجرا، سرانجام ردپای متهم در یکی از شهرهای شمالی به دست آمد و او در مخفیگاه جنگلی‌اش دستگیر شد.

داستان عجیب قاتل در دادگاه

در چهارمین روز هفته، پسر جوان که متهم به قتل پدر، مادر و پدربزرگش در غرب تهران بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. این جوان سه عضو خانواده‌اش را هشتم آذر 93 در غرب تهران با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسانده بود. او پس ازدستگیری به جنایت‌ها اعتراف کرد و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. سه نفر از اولیای دم که درجلسه دادگاه حضور داشتند، برای میلاد تقاضای قصاص کردند. در ادامه زمانی که متهم در جایگاه قرار گرفت در دفاع از خود داستان عجیبی را مطرح کردو مدعی شد روز حادثه والدینش با هم دعوا کردند. پدربزرگم از مادر هواخواهی می‌کرد. دست پدرم چاقو بود. از آشپزخانه چاقویی برداشته و به سالن بازگشتم. پدرم با چاقو مادر و پدربزرگم را کشته بود. دیگر کنترلی بر رفتارم نداشتم و او را کشتم. من با قصاص مشکلی ندارم. خانواده‌ام را از دست داده‌ام. پس دروغ نمی‌گویم. قضات دادگاه وارد شور شدند تا بزودی رای قضایی را در این پرونده صادر کنند.

4 کشته در ریزش سقف مترو

عصر روز چهارشنبه کارگران در حال حفاری در ایستگاه متروی کیانشهر در خط شماره 6 تهران خیابان صالحی، تقاطع خیابان عزیزخانی بودند که ناگهان بخشی از تونل ریزش کرد و بر سرشان آوار شد. با گزارش این حادثه مرگبار به تیم‌های امدادی، آنها در آنجا حاضر و معلوم شد ریزش سقف ایستگاه در هنگام برچیدن سگمنت‌ها (پایه‌ها) رخ داده است. این در حالی است که در این حادثه سه کارگر ایرانی و یک کارگر افغان کشته شدند و دو کارگر ایرانی و چهار کارگر افغان نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

مرگ مادر و دختر به دست داماد خشمگین

در ششمین روز هفته، مرد جوان به دلیل اختلاف‌هایی که با خانواده‌اش داشت تصمیم به انتقامگیری از آنها گرفت؛ زمانی که همسرش قهر کرد و به خانه پدری‌اش در روستای پیرواش شهرستان آق‌قلا استان گلستان رفت.او شامگاه پنجشنبه در حالی که سلاح شکاری به دست داشت به خانه آنها رفت و با شلیک‌های مداوم، همسرش و مادر او را کشت و با زخمی کردن پدرزنش گریخت که با تجسس‌های پلیسی دستگیر شد.

سقوط مرگبار دختر نوجوان داخل چاه فاضلاب

ظهر آخرین روز هفته آتش‌نشانان مشهدی در جریان ریزش چاه واحد مسکونی در منطقه طبرسی، خیابان نوغان مشهد که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود قرار گرفتند. آتش‌نشانان با حضوردر آنجا مشاهده کردند دختر 17 ساله به عمق سه متری چاه سقوط کرده است. دختر 17 ساله خوزستانی هنگام حضور در آشپزخانه به‌علت بازشدن ناگهانی دهانه چاه فاضلاب این اقامتگاه به درون آن که عمق 3 متری داشته سقوط‎ کرده بود. آتش‌نشانان وارد عمل شدند و پس از انجام عملیات جسد او را از داخل چاه خارج کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها