تیم ملی برزیل در دیدار هشتم از مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 موفق شد با نتیجه 2 بر یک کلمبیا را از پیش رو بردارد. شاگردان تیته در این دیدار نمایش خوبی داشتند و با کسب 3 امتیاز، توانستند بالاتر از آرژانتین، در رتبه دوم جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۰

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که میراندا گل اول را روی کرنر ارسالی نیمار به ثمر رساند. در دقیقه 32 و روی ضربه آزاد خامس مارکینیوس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 74 نیمار گل برتری را به ثمر رساند تا باز هم به فریاد برزیل برسد.

فرار آرژانتین از شکست

تیم ملی آرژانتین در دیداری از مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018، مقابل ونزوئلا به تساوی 2بر2 رسید. آرژانتین که مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، تا دقیقه 83 بازنده این بازی بود؛ اما کرنر دی‌ماریا و ضربه اوتامندی باعث شد آرژانتین به گل مساوی و یک امتیاز این بازی برسد.

در دیگر دیدارها اروگوئه با نتیجه عجیب 4 بر صفر پاراگوئه را شکست داد تا دوباره به صدر جدول برود، شیلی و بولیوی بدون گل مساوی کردند و پرو با نتیجه 2 بر یک اکوادور را شکست داد.

جدول رده‌بندی آمریکای لاتین

1ـ اروگوئه 8 بازی و 16 امتیاز 2ـ برزیل (15 امتیاز) 3ـ آرژانتین (15 امتیاز) 4ـ کلمبیا (13 امتیاز) 5ـ اکوادور (13 امتیاز) 6ـ پاراگوئه (12 امتیاز) 7ـ شیلی (11 امتیاز) 8ـ بولیوی (7 امتیاز) 9ـ پرو (7 امتیاز) 10ـ ونزوئلا (2 امتیاز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها