برنامه "ورزش، اراده، افتخار" سه شنبه 16 شهریور، علاوه بر مرور اخبار پارالمپیکی، با امیر عباس درودیان، کارشناس رشته تیرو کمان، گفتگو شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۷
درودیان: رقابت پارالمپیک امسال، سخت تر خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آقایان خبر داد: ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل مصر، با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید؛ این تیم در دومین دیدار با آلمان روبرو می شود. دیدار دوم، امروز ساعت 16:30 به وقت محلی برگزار خواهد شد.
گلبارنژاد، ورزشکار رشته دوچرخه سواری، 24 و 27 شهریور به مصاف حریفان خود می رود. مربی این ورزشکار، برنامه تمرینات او را اعلام کرد و گفت: تمرینات وی، هر روز صبح برگزار می شود و او با آمادگی کامل به استقبال مسابقات خواهد رفت. وی، تأکید کرد: با توجه به جایگاه ما و رقیبان و شرایط فعلی دوچرخه سواران، نباید انتظار مدال و سکو داشت.
سرمربی تیم ملی تیراندازی، از شرایط ملی پوشان ابراز رضایت کرده است. رقابت های نمایندگان این رشته از 19 شهریور آغاز خواهد شد.
امیرعباس درودیان، کارشناس رشته تیروکمان، در ارتباط با آمادگی ملی پوشان اعزام شده به رقابتهای پارالمپیک ریو، گفت: ورزشکاران اعزام شده به ریو، 7 نفر هستند که همه عناوین قهرمانانی جهان و پارالمپیک را دارند و با امتیازات و رنکینگ های بالایی وارد این مسابقات شده اند. نعمتی و رنجبر، سرگروه های تیم اعزامی هستند.
وی، افزود: تمرینات ویژه ورزشکارانمان، از روز شنبه در زمین اصلی مسابقات پارالمپیک آغاز شده است. دو روز تمرینات آزاد داشتند و در هر ساعتی که مقرر شده بود (از صبح تا عصر) می توانستند تمرین کنند. از امروز، تمرینات به صورت رسمی تر شروع شده است و زمان تمرین را برگزار کننده مسابقه اعلام می کند.
وی، در پاسخ به این پرسش که وضعیت رقبا را چطور ارزیابی می کنید، عنوان کرد: با توجه به اینکه سهمیه ها بازتر شده است، تیم های شرکت با اعضای بیشتری نسبت به پارالمپیک 2012 لندن حضور یافته اند. با عنایت به اینکه قهرمانان همه آماده هستند، امسال در پارالمپیک ریو، می توانیم شاهد رکوردشکنی های بسیاری باشیم. مطمئناً رقابت امسال، سخت تر و پیچیده تر خواهد بود.
برنامه "ورزش، اراده، افتخار" هر روز 11:30 با اجرای سبحان اکرامی به مناسبت مسابقات پارالمپیک پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها