در ادامه با ما همراه باشید تا اخبار جالب هفته را ببریم زیر ذره‌بین طنز:
کد خبر: ۹۴۰۵۵۵

* گویا تازگی‌ها شانس بیشتر دم در خانه کودکان می‌رود تا والدین‌شان. دلیلش هم این که یک کودک 11 ماهه اماراتی، پس از قرعه‌کشی برنده خودروی مازراتی شد. نامبرده کوچک‌ترین فرد دنیاست که یک مازراتی دارد! البته ما بیشتر نگران کسانی هستیم که در کشور منتظر این دست اتفاق‌ها هستند تا یک حادثه را بر اثر چشم و همچشمی، تبدیل به رسم و رسومی قرص و محکم کنند! در همین راستا، دلمان برای پدرها هم می‌سوزد؛ چون ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور، خرید یک خودروی مازراتی یا بوگاتی یا فراری، بشود جزو خریدهای مهم و اساسی سیسمونی نوزادان!

* طبق آمار گمرک، در چهار ماه منتهی به تیرماه امسال بیش از 108هزار کیلو سیرابی به ویتنام صادر شده است. واقعا که ما ایرانی‌ها مردم زرنگی هستیم... سیرابی ـ شیردان صادر می‌کنیم و با پولش خودروی آخرین مدل وارد می‌کنیم! این وسط طفلکی خارجی‌ها که حالاحالاها نمی‌فهمند چرا دلارهایی که دادیم و از آنها خودروی مدل بالا خریدیم، بوی سیرابی می‌داده!

* داعشی‌ها حتی برای بازی فوتبال نیز قوانین عجیب و غریب وضع می‌کنند. در آخرین اقدام‌شان هم، حضور داور را دربازی فوتبال ممنوع اعلام کردند زیرا معتقدند بازیکن خاطی باید به جای دریافت کارت، قصاص شود! می‌گویند تنها کسی که در جهانِ فوتبال از شنیدن این خبر خوشحال شده و آرزو کرده ای کاش این قانون در زمان بازی خودش هم وجود داشت، لوئیس فیگو بوده؛ بخصوص در بازی با ایران در جام جهانی 2006 و زمانی که کعبی مسئول مهارش بود!

* پس از کشته شدن سخنگوی داعش، به جای اختلاف بین داعشی‌ها، بین آمریکا و روسیه اختلاف پیش آمده و هر کدام از این دو کشور مدعی‌اند سخنگوی داعش توسط نیروهای آنها کشته شده! کار دنیا را ملاحظه می‌فرمایید؟ زمانی در میان برخی کشورهای جهان بر سر حمایت از داعش دعوا می‌شد، الان بر سر این که چه کسی می‌تواند افتخار کشتن یکی از سرکردگان آنها را تصاحب کند!

علی زراندوز

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها