دستگیری داماد قاتل قبل از ترک کشور

داماد قاتل که چند روز قبل در یک نزاع پدرزنش را به قتل رسانده بود، قبل از خروج از کشور دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۹

به گزارش جام‌جم، شامگاه چهارم شهریور، وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در منطقه افسریه خیابان 15 متری اول به کلانتری 156 افسریه اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به نام عباس 56 ساله در یک نزاع و درگیری، از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و بشدت مجروح شده است.

با انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، ساعت 2 بامداد به مأموران کلانتری 156 افسریه اطلاع داده شد که عباس به علت خونریزی شدید و شدت جراحات فوت کرده است.

با آغاز رسیدگی به پرونده، دختر مقتول در اظهاراتش عنوان کرد، قتل توسط همسرش به نام رامین 39 ساله رخ داده است. وی در اظهاراتش عنوان کرد: علت درگیری پدرم با رامین، اختلاف سابق همسرم با من بود. شب حادثه، رامین با پدرم تماس گرفته بود و او را به داخل کوچه کشید. رامین همراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود، در آنجا با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم و شاهرگش را زد و از محل متواری شد.

در شرایطی که خانواده رامین مدعی بی‌اطلاعی از وی بودند، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند. با توجه به تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور، بلافاصله نیابت قضایی دریافت و کارآگاهان به شهرستان اردبیل اعزام و ساعت15 دوشنبه موفق به دستگیری وی شدند. رامین در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها