پولاد کیمیایی اولین‌بار در سال 1367 در فیلم سرب به کارگردانی پدرش نقش کودکی را بازی کرد که همراه با چند کودک دیگر جلوی در سینما نشسته بودند و یکی از آنها داشت برای بقیه داستان فیلمی را که دیده بود تعریف می‌کرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۲

او در ادامه با ایفای نقش‌های متفاوت در آثار کارگردانان مختلف توانست خودش را از سایه نام پدرش بیرون بکشد.

او در «گشت ارشاد 1» به کارگردانی سعید سهیلی نقش عطا را بازی کرد که پرداخته‌‌شده‌ترین شخصیت فیلم بود و توانست به خوبی از جزییات چنین شخصیتی بهره برده تا قابلیت‌های خود را در نقش کمدی به رخ بکشد.

در «گشت ارشاد 2» هم ظاهرا کیمیایی قرار است ادامه همان شخصیت عطا را بازی کند. آن‌طور که ایسنا گزارش داده گروه سازنده این فیلم در حال حاضر در حوالی میدان بهارستان مشغول گرفتن آخرین صحنه‌های باقیمانده در لوکیشن خانه طلا با بازی بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی و ساناز طاری هستند و در روزهای پایانی ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی هم مقابل دوربین خواهند رفت. طی روزهای گذشته با گرفتن صحنه فینال فیلم در دریاچه نمک بازی حمید فرخ‌نژاد به پایان رسید و تنها یک صحنه از «گشت ارشاد 2» باقی خواهد ماند که در آینده با حضور سه بازیگر اصلی در فرودگاه دبی فیلمبرداری می‌شود.

در خلاصه داستان «گشت ارشاد 2» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می‌شود، آمده است: «عباس و حسن» پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا که در این مدت درکما بوده، بتازگی به‌ هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده و در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند، اما پس از تلاش‌های بسیار ناچار می‌شوند دوباره...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها