یادداشت

تیم ملی تنها نمی‌ماند

تنها سه روز دیگر اولین بازی رسمی ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی برگزار می‌شود. به همین زودی رسید. زمستان سال قبل کارلوس کی‌روش مدام می‌گفت از حریفان عقب هستیم و مقدماتی جام جهانی در پیش است؛ اما ما در این ورزش عادت کرده‌ایم به تفکر شب امتحانی. بهترین ورزشکاران و بهترین تیم‌های خود را قربانی همین تفکر شب امتحانی کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۸

همه چیز را می‌گذاریم برای هفته‌های آخر و وقتی زمان امتحان و مسابقه می‌رسد چشمان خواب آلودمان را باز می‌کنیم و به یکباره مانند کسی که در حال تصادفی مرگبار باشد، چشمانمان از حدقه بیرون می‌زند. چون دیگر خیلی به زمان وقوع نزدیک شده‌ایم. و حالا رسید آن زمان که چشمان ما باز هم زیادی باز شد. حالا تیم ملی در آستانه مسابقات معتبر دیگری است.

باز هم مقدماتی جام جهانی. تیم ملی با بازیکنانی که به مراتب از تیم مقدماتی جام جهانی برزیل جوان‌تر است، راه خود را از پنجشنبه شب آغاز می‌کند و در این میان به 3 امتیازهای خانگی بازی با قطر، کره جنوبی، چین، ازبکستان و سوریه بشدت نیاز دارد.

گرچه اهالی فوتبال در ایران بر این باورند که تیم ملی باید امتیازهای بیرون از خانه در برابر سوریه و تا حدودی چین و قطر را هم کسب کند. تیم ملی راه سخت و ناهموار خود را از پنجشنبه آغاز می‌کند و در این میان دل به همراهی و همدلی مردم عزیزمان بسته است. بازی رایگان شده و زمان مناسبی هم دارد.

سلیقه به خرج داده‌اند و زمانی بسیار مناسب برای بازی انتخاب کرده‌اند. پنجشنبه شب در یکی از شب‌های تابستان و آن هم ساعت 21. امیدواریم مردم ما تیم ملی را تنها نگذارند و تیم با امتیازهای این بازی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه استارت بزند.

امید توفیقی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها