یک‌سال است که ازدواج کرده ام وهمیشه برای ازدواج دنبال فردی می‌گشتم که افکار وعقایدش مثل خودم باشد تا این‌که از طریق اینترنت با دختری آشنا شدم. وقتی با یکدیگر چت می‌کردیم تمام حرف‌های من را درمورد اعتقادات تائید می‌کرد، به خودم گفتم میلاد این همان دختری است که تو می‌خواستی وبا تمام معیارهایت برای ازدواج همخوانی دارد.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۱

پدر ومادرم وقتی متوجه شدند من وسحر از طریق اینترنت با هم آشنا شده‌ایم وهمچنین خانواده سحر از لحاظ فرهنگی با ما تفاوت دارند با ازدواج ما مخالفت کردند، ولی من به این ازدواج اصرار داشتم و می‌گفتم سحر با خانواده‌اش فرق دارد، خلاصه بعد از کلی جر و بحث خانواده‌ام را راضی کردم وازدواج ما سر گرفت.

اوایل ازدواج رابطه خوبی با هم داشتیم و من سعی می‌کردم از لحاظ مادی و معنوی چیزی برای همسرم کم نگذارم و بسیار خوشحال بودم که به آن چیزی که در زندگی می‌خواستم رسیده‌ام.

به مرورسحر رفتارش عوض شد به طوری که مدام در حال چت کردن با دوستانش بود و حتی زمانی که من در کنارش بودم حاضر نبود یک لحظه از فضای مجازی غافل شود، کم کم در نحوه پوشش و افکار سحر نیز تغییراتی ایجاد شد‌. این رفتارهای سحر برایم غیرقابل تحمل شده بود تا این‌که متوجه یک سری رفتارهای مشکوک در همسرم شدم . بعد از تحقیق و بررسی مشخص شد که سحر با یکی از دوستان صمیمی‌ام ارتباط دارد همه دنیا برایم تیره و تار شد چون من سحر را برای همین نجابتش انتخاب کرده بودم .رفتار سحر برای فریب من بوده و من بدون تحقیق به او اعتماد کردم و آسیب‌های فضای مجازی را جدی نگرفتم، حالا هم به این مرکز آمده‌ام تا به من کمک کنید هرچه زودتر از این بند رها شوم.

کارشناس مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان: وقتی دونفر قصد ازدواج با یکدیگررا دارند می‌بایستی تمام معیارها و اصول زندگی مشترک را مورد بررسی قرار داده ومواردی مانند نحوه زندگی، تربیت خانوادگی، عقاید مذهبی و... را در زندگی مشترک مد نظر قرار دهند و این مساله نیاز به تحقیق کامل داشته و افراد نباید تحت تاثیر احساسات قرار گیرند .همان‌طور که می‌دانید در فضای مجازی هویت‌ها براحتی جعل شده و افراد خود را همان‌گونه که هستند نشان نمی‌دهند از همین روی افراد برای تصمیم‌گیری دچار اشتباه شده و تحت تاثیر محیط دروغین و پر از رنگ وتنوع فضای مجازی قرار گرفته و مانند این فرد زمانی به این نتیجه می‌رسد که راهش را اشتباه رفته و تبعات تصمیم نادرستش تمام زندگی‌اش را فرا گرفته و دیگر نمی‌تواند آن را جبران کند. بنابراین توصیه می‌شود افراد از راه منطقی و به دور از فضای مجازی و دوستی‌های غیر‌متعارف به دنبال شریک زندگی خود باشند تا بتوانند زندگی سالم وبدون دغدغه‌ای داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها