در واکنش به تروریستی خواندن «مقاومت فلسطین» از سوی رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی؛

ببینید | هیئت پارلمانی ایران به نشانه اعتراض نشست افتتاحیه اجلاس «IPU» را ترک کرد

عضو فراکسیون ولایت در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد:

نمایندگان فراکسیون رهروان برای حضور در بین المجالس امروز انتخاب می شوند

کولیوند با اشاره به مجمع عمومی فراکسیون ولایت گفت: این جلسه ساعت 4 بعد از ظهر امروز برگزار می شود و محور آن تعیین نمایندگانی از فراکسیون برای بین المجالس است.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۷
نمایندگان فراکسیون رهروان برای حضور در بین المجالس امروز انتخاب می شوند

محمد جواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌آنلاین، با اشاره به مجمع عمومی فراکسیون ولایت گفت: این جلسه ساعت 4 بعد از ظهر امروز برگزار می شود و محور آن تعیین نمایندگانی از فراکسیون برای بین المجالس است.

وی افزود: کشورهای اسلامی سالانه دو جلسه بین المجالس برگزار می کنند و نمایندگانی از مجالس کشورهای اسلامی برای حضور در این اجلاس انتخاب می شوند.

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم با اشاره به اینکه فراکسیون های مختلف مجلس هر کدام چند نماینده را برای حضور در این اجلاس معرفی می کنند تصریح کرد: پس از انتخاب این نمایندگان توسط فراکسیون ها، در صحن علنی در مورد آنها به عنوان نمایندگان مجلس ایران برای حضور در بین المجالس رای گیری صورت می گیرد.

نماینده مردم کرج همچنین در مورد اینکه در جلسه امروز صحبتی نیز برای انتخاب هیات رییسه و سخنگوی فراکسیون ولایت انجام خواهد شد یا خیر، گفت: احتمال انتخاب سخنگو در این جلسه نیز وجود دارد اما محور اصلی در رابطه با تعیین نمایندگانی برای بین المجالس است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها