سه پسر جوان که با طرح دوستی با دختران در سایت‌های قماربازی، آنها را به بهانه ازدواج فریب داده و با به دست آوردن عکس و فیلم دختران به اخاذی دست می‌زدند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۸
اخاذی 3 دوست از دختران در سایت شرط‌بندی

به گزارش جام‌جم ،‌ چندی قبل زنی با حضور در پلیس فتای استان اصفهان با طرح شکایتی گفت: دو ماه پیش در حال وبگردی در فضای مجازی بودم که مشاهده کردم سایتی در زمینه قماربازی و شرط‌بندی فعالیت می‌کند و ظاهری فریبنده دارد. وسوسه شده و در آن سایت عضو شدم. در آنجا با سه جوان آشنا شدم که با عضویت در آن سایت، شرط‌بندی می‌کردند. در ادامه با یکی از آنها ارتباط دوستی پیدا کردم.

وی افزود: او کم‌کم به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد. در این دوستی‌ فریب او را خوردم و عکس و فیلم‌های خصوصی خودم را برایش فرستادم. گمان نمی‌کردم او از آن فیلم و عکس‌ها سوء‌استفاده کند. او یکباره ارتباطش را با من قطع و پیامک‌هایی ارسال کرد و گفت اگر 20 میلیون تومان به او نپردازم، فیلم و عکس‌هایم را منتشر می‌کند. بعد از آن همان پیام‌ها را دوستانش که در سایت شرط‌بندی با آنها آشنا شده بودم برایم ارسال کردند که متوجه شدم هر سه با هم در ارتباط هستند. گمان می‌کردم اگر این پول را بپردازم آنها دوباره به اخاذی از من دست می‌زنند، بنابراین تصمیم به شکایت گرفتم.

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس فتا گفتند با فریب دختران به شیوه‌ای مشابه به اخاذی از آنها دست می‌زدند. روز دستگیری‌شان هم قصد اخاذی از دختری دیگر را داشتند که ناکام مانده و دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها