کارگردان و نویسنده سریال «پنچری» گفت: به احتمال فراوان نیمه دوم مهرماه ضبط سریال «پنچری» را که قصه‌ای اجتماعی با روایتی شیرین است، شروع می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۷

برزو نیک‌نژاد، کارگردان و نویسنده سریال «پنچری» در گفت‌وگو با فارس درباره مراحل نگارش آخرین اثر خود اظهارکرد: مدتی است مشغول نگارش سریال «پنچری» هستم که قرار است به تهیه کنندگی مهران مهام تولید شود.

وی ادامه داد: تا الان حدود ده سیناپس برای این اثر نوشتم و قرار است در روزهای آینده یک نویسنده دیگر به من در زمینه نویسندگی «پنچری» کمک کند.

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» افزود: به احتمال فراوان نیمه دوم مهرماه ضبط این سریال را شروع می‌کنیم. «پنچری» قصه‌ای اجتماعی با روایتی شیرین است.

این کارگردان درباره تفاوت بین «پنچری» با دیگر آثارش گفت: این سریال با دیگر کارهایم تفاوت بسیاری دارد آن هم از جهت شخصیت‌ها و فضای روایی. سطح طبقاتی کاراکترها با یکدیگر فرق می‌کند.

وی با اشاره به قطعی شدن بازیگران این سریال نیز بیان کرد: حین نگارش به بازیگران سریال فکر کردم، اما در روزهای آینده به طور قطعی با بازیگران صحبت خواهیم کرد.

این کارگردان درباره آخرین ساخته سینمایی خود،گفت: با این که از اکران «زاپاس» راضی بودم، با این که شرایط برای ساختن چند اثر سینمایی دیگر مهیا بود، اما ترجیح می‌دهم تا پایان امسال سینمایی کار نکنم. «زاپاس» قدمی بود برای نزدیک شدن به نوعی از سینما که قصد حمایت از آن را داشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها