بازیگر و خواننده خوزستانی فیلم سینمایی دوازده صندلی گفت: در حالی که قرار بود بازیگرانی همچون امین حیایی به عنوان نقش اول فیلم «دوازده صندلی» معرفی بشوند، من این نقش را بازی کردم.
کد خبر: ۹۳۰۳۷۹
خواننده ای که جای امین حیایی بازی کرد +​عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر فرزاد دزدمه حضور چهار بازیگر خوزستانی در فیلم دوازده صندلی ساخته «اسماعیل براری» را از نکات بارز این فیلم خواند و اظهار کرد: در این فیلم «احمد نجفی»، «علی اوسیوند» و «جمشید جهانزاده» نیز به عنوان دیگر بازیگران خوزستانی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

وی اضافه کرد: پیش ازانتخابم به عنوان شخصیت «امیر وزیری» در این فیلم، در گفتگویی با براری از وی خواستم تا شخصیت‌های اصلی فیلم آبادانی باشند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از بخش طنازی لهجه و قابلیت موجود در فرهنگ مردم شهرم استفاده کنیم.

بازیگر و خواننده خوزستانی فیلم سینمایی دوازده صندلی تصریح کرد: همچنین به منظور باورپذیر کردن نقش و ادای درست لهجه و فرهنگ آبادانی، از «کورش کرمپور» که پیشتر سابقه همکاری در چند ترانه را با وی داشتم دعوت کردم و سپس در کنار «احمد نجفی» تمامی دیالوگ‌های مربوط به شخصیت های اصلی را تغییر دادیم.

دزدمه گفت: پس از تغییر دیالوگ‌ها و نمایش فیلم در جشنواره فجر، خوشبختانه این تغییرات مورد تایید و استقبال منتقدان، اهالی سینما و مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به تصمیم اش برای تجربه کار تهیه‌‌کنندگی تلویزیون یا سینما افزود: با پیشنهاد و مشورت دوستان سینما را انتخاب کردم و با براری آشنا شدم.

این خواننده و بازیگر آبادانی اظهار کرد: پس از انتخاب فیلمنامه و شروع پیش‌تولید با تمامی عوامل قرارداد بسته بودیم و برای شخصیت اصلی فیلم سه گزینه «امین حیایی»، «رضا عطاران» و «حامد بهداد» را در نظر داشتیم که به دلیل اینکه مشغله آنان به سبب شرکت در فیلمبرداری دیگر فیلم‌‌ها، امکان همکاری با این بازیگران را از دست دادیم.

دزدمه با اشاره به پیشنهاد ایفای نقش امیر وزیری در فیلم سینمایی دوازه صندلی از سوی براری و قوبل این پیشنهاد تصریح کرد: کار اکران عمومی این فیلم از ٢٧ مردادماه جاری آغاز می شود.

وی یادآور شد: در چند روز آینده آئین رونمایی از پوستر، اکران خصوصی و نشست رسانه‌ای بازیگران در دستور کار قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها