بعد از نوشتن نامه احمدی نژاد به اوباما پای شوخی نمکی کاربران اینترنت به فضای مجازی باز شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۵۵
واکنش طنز اوباما به نامه احمدی نژاد! + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛بعد از نوشتن نامه احمدی نژاد به اوباما کاربران اینترنت واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی نسبت به این اقدام نشان داده اند.

در فیلم زیر گوشه ای از این طنازی کاربران در قالب"آخ جون احمدی نژاد بهم نامه داد" و "اوباما بعد از خواندن نامه در حال فرار از کاخ سفید" را مشاهده می کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
حسن
-
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
تمام انچه را كه احمدی نژاد از اوباما میخواهد دو میلیارد دلار است.خب خود احمدی نژاد سیصدوپنجاه برابر ... چرا به خودش نامه نمینویسد؟
طلبه
-
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
چرا به خودتان اجازه می دهید یگانه مرد تاریخ ایران را تا این اندازه تخریب كنید؟ مثل اینكه فراموش كرده اید خدا همه چیز را می بیند و او با صابران است
اتبل
-
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
چه خنك .
نوذر
-
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
قاه قاه قاه........وای كه مردم از خنده........اینه طنز نامه ی احمدی نژاد...!!!!!
2 ملیارد دلارو مصادره كردن......آخه كدوم بنی بشری پولشو پیش دشمنش امانت میگذاره......قاه قاه قاه.......اوخ!!!!
ب
-
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
خوشا به سعادتتان كه بالا خونه خالی دارین
علی تهرانی
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
باسلام:موضوع و بحث كلی اینه كه این ساختار شكنیها واین بی نظمیهای اداری خاص كشور ماست.رئیس جمهور این مملكت در حال حاضر جناب روحانی هستند ونه اقای احمدی نژاد ایشان میتوانستند بعنوان یك شهروند عادی این نامه راارسال كنند بنظرمن تاثیر بیشتری داشت .روابط دیپلماتیك بین المللی باید از طریق وزارت امورخارجه ایران برقرارباشه وپیگیری شود .ما ایرانیان درانتخابات ریاست جمهوری شركت كردیم وبه فرد موردنظرمان برای 4 سال ریاست جمهوری رای دادیم در حال حاضر آقای روحانی رئیس جمهور آقای احمدی نژاد هم هستند .كمی بیندیشیم بهتر است تا اینكه باعث خنده دیگران نشویم واینگونه نامه نگاریها خلاف عرف جهانی میباشد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها