محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ، تا یک ساعت دیگر در جمع مردم قزوین سخنرانی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۸
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین + تصاویر
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین،محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق برای شرکت و سخنرانی در یادواره شهید رجایی به قزوین سفر کرده است.
براساس این گزارش ؛ این سخنرانی ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شده است.
*همچنین از یک ساعت قبل به شروع این مراسم حدود 200 نفر از قشرهای مختلف مردم در مسجد غدیر قزوین منتظر آمدن رئیس جمهور پیشین هستند و لحظه به لحظه به تعداد شرکت کنندگان نیز اضافه می‌شود و برگزارکنندگان هم در حال توزیع برشور و روزنامه در بین مردم هستند.
*برروی یکی از این روزنامه ها با تیتر درشت و قرمز رنگ رجایی زمان مقدمت گلباران نوشته شده است.
*ساعت 17؛ جمعیت انگشت شماری در مسجد نشسته اند. بنرهای خوش آمدگویی روی دیوارها نصب شده است.
*بنر آبی رنگ بزرگی که روی آن نوشته شده بود: بزرگداشت شهید رجایی و شهدای قزوین، پشت تریبون اصلی مراسم نصب شده بود.
*پوسترهای احمدی نژاد با عنوان " مقدم احمدی نژاد گلباران" میان مردم توزیع می شد.
*جمعیت آرام آرام رو به افزایش بود. گلایه هایی از گوش و کنار از سوی مردم بلند می شد که ساعت نزدیک به سخنرانی است اما هنوز خبری نیست
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
*کمتر از بیست دقیقه به سخنرانی مانده است. بر اساس اعلام قبلی قرار بود، سخنرانی ساعت 18 آغاز شود اما بنابر اعلام جدید مسئولین برگزاری، سخنرانی ساعت 17 و 30 انجام می‌شود.
*با یکی از حاضران داشتم صحبت می کردم. نظرش درباره احمدی نژاد را پرسیدم، پاسخ داد: ما که قبولش داریم، بدا به حال کسایی ک قبولش ندارند!
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین + تصاویر
*تعدادی افراد که ظاهرا از حزب ندای ایرانیان بودند، بیرون از مسجد تجمع کرده اند که با هدایت نیروهای انتظامی به 300 متر دورتر از مسجد به بوستان معلم منتقل کردند.
*جمعیت به نزدیک هزار نفر در درون شبستان مسجد می رسد. بیرون از مسجد هم دست کمی از درون ندارد.
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
ساعت نزدیک 6است؛ هنوز خبری از احمدی نژاد نیست. مداحی درباره مدافعین حرم و کارشکنی رژیم آل سعود در مسائل منطقه ای در حال پخش است.
بلندگوها طوری در خیابان "دانشگاه" تعبیه شده اند که صدای داخل مسجد در سراسر آن شنیده می شود.
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین + تصاویر
*روح الله عباسپور و رجب رحمانی نمایندگان پیشین بویین زهرا و تاکستان در مجلس در مسجد دیده می شوند. این دو امسال به مجلس راه نیافتند.
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
*احمدی نژاد و نامه دو نامی هستند که با هم گره خورده اند. هر جا احمدی نژاد باشد، سر و کله نامه و دستی برای نامه نگاری پیدا می شود. فردی در میان مردم می چرخد و نامه ها را جمع آوری می کند.
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین + تصاویر
ساعت 18:40دقیقه؛ احمدی نژاد وارد مسجد می شود. شعارهایی که به گوش آشنا هستند ناگهان بلند می شود. صلی علی محمد بوی رجایی آمد. به جون هر چی مرده احمدی برمی گرده.
برنامه رسما با حضور احمدی نژاد سر و شکل می گیرد. تلاوت قرآن آغاز می شود. احمدی نژاد دست به سینه و با نگاهی به رو به رو کنار تریبون ایستاده است.
احمدی نژاد در ابتدای صحبت های خود ضمن تقدیر از مردم قزوین، مثل همیشه پیرامون عدالت و تفاوت حکومت های مردمی و غیرمردمی صحبت کرد.
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
احمدی نژاد در یادواره شهید رجایی قزوین+ تصاویر
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به مختصات حکومت های غیرالهی گفت: در حکومت های غیرالهی و غیرمردمی تحقیر داشته های ملت و بزرگ نمایی قدرت سلطه گران به روشنی قابل مشاهده است. می گویند حد ما همین است؛ توقع زیادی نداشته باشید.
وی در ادامه کنترل کردن سطح خواسته های مردم را از دیگر ویژگی های حکومت های غیرمردمی برشمرد و گفت: چون این حکومت ها توانایی ظرفیت سازی برای رشد استعدادهای مردم را ندارند، اصرار می کنند که سطح مطالبات را پایین نگه دارند.
احمدی نژاد در ادامه افزود: در حکومت های غیر مردمی تامین بخور و نمیر و زندگی روزمره مردم به یک مشکل اساسی تبدیل می شود. این سخنان تکبیر مردم را در پی داشت.
تعدادی از جوانان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون دروغ با هاله نور معنا پیدا کرد و 16 میلیاردی که احمدی نژاد بخشید، کجاست؟ مقابل مسجد الغدیر، به حضور رئیس دولت های نهم و دهم واکنش نشان دادند.
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین + تصاویر
احمدی نژاد در ادامه سخنانش به طور غیرمستقیم منتقدانش را مورد هجوم قرار داد و گفت: با اینکه شهید رجایی صاحب علم و معرفت و در آن زمان از نظر علمی در مرتبه بالا بود، اما مخالفین بی مقدارش او را بی سواد خطاب می کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳۱
عیسی
-
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه
رضا
-
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
دمت گرم
بابك مختاری
-
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
برادری كه نویسنده مطالب فوق بود،درست نیست كه مطلب رو به نحوی بیان كنی كه آقای احمدی نژاد رو به گونه ای مورد تمسخر قرار بدی و كوچك بشماری.درسته كه روسای دولتهای گذشته و فعلی كمكی به بهبود معیشت مردم نكردند اما آقای احمدی نژاد بر عكس آنچه كه مسولین وانمود میكنن رئیس جمهور بدی نبود چرا كه اگر معیشت و اشتغال رو بهبود نبخشید حداقل مردم رو دیگه تا این حد تحت فشار فقر قرار نداد.
ایرانی
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
به جاش تا جا داشت اموال بیت المال رو به فنا دادن دكل نفتی 3 تا نفكش و ...
hasrat
-
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
منتظرت هستیم ...امیدواریم مردم دیگه فهمیده باشند كه تو چیكار كردی و دو سال آخر نذاشتند یعنی خدمات هنوزم باقیه!!!
تهرانی
-
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
احمدی نژاد ما فقط خودتو میخوایم هیچی نمی خوایم خیلی گلی بخدا
سوسن
-
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
اگرچه احمدینژاد در دو سال اخر ریاست جمهوریش قدری خطا داشت، ولی الان ملت از خداشون هست كه این فرد مردمی و آشنا به درد أقشار ضعیف جامعه دوباره بیاد و رییس جمهور بشه.
amir
-
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
درود بر احمدی نژاد شجاع. خیلی ارادتمندیم. به مرور كارهای برجسته شما (به غیر از ضعف های دو سال آخر ریاست جمهوری) نمایان تر می شود. سیاست های به ظاهر نرمش گرایانه و سازش كارانه این دولت هم به مرور رنگ خود را می بازد. به خصوص فضاحتی كه در قضیه حج اتفاق افتاد. امید به خدا برای دور بعدی ریاست جمهوری.
امیر تبریز اوغلی
-
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
یاشاسن سردار احمدی نژاد
معراج
-
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
بنازم این همه رو را !!!!دكترجان خداوكیلی بگو این همه رو را از كجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا همیشه پشت اسم دیگران قایم میشی؟؟؟؟؟شهید رجایی كجا شما كجا؟؟؟؟؟جون هركی دوست داری دست از سر ملت بردار.تو اگه اینكاره بودی تو اون هشت سال ملت و مملكت را به فنا نمیدادی..بابا یكی نیست ترمز این آقا را بكشه؟؟؟خلاصه محمود آقا ما را به خیر تو امید نیست لطف كن شر مرسان!!!!!!!!!!!
كامران
-
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
آقای احمدی نژاد در هشت سال ریاست جمهوری توانستند صنعت كشور را به صورت كامل فلج كرده و از كار بیندازند ! در زمانی كه دولت در دست ایشان بود ، میلیاردها تومان پول گم شد ، و ایشان به جای ارائه ی توضیح در اینباره ، دركمال وقاحت دولت خود را پاكترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی نامیدند ! آقای احمدی نژاد با درایت تمام سیاست خارجی ایران را نابود كردند و با عزمی راسخ باعث شدند تا ایران از نظر تحریم شدن با كشور خطرناكی چون كره ی شمالی برابری كند! جناب احمدی نژاد در چهارسال آخر ریاست جمهوری خود برای پوشاندن نتایج مفتضحانه ای كه سیاست های ایشان به بار آورده بود ، بنزن خالص را به جای بنزین به مردم ارائه نمودند و با اینكار سرطان را برای هموطنانشان به ارمغان آوردند! ایشان در هشت سال ریاست جمهوری خود با محدود كردن فناوری های ارتباطی چون اینترنت ، باعث شدند تا رتبه ی سرعت اینترنت ایران از كشور محرومی چون افغانستان هم عقبتر بماند ! در نهایت تنها میتوان گفت كه محاسن هشت سال ریاست جمهوری ایشان در وصف نمی گنجد! هرچند كه اطمینان دارم این نظر درج نمی شود اما شخصا نمی توانم ببینم كه برخی از هموطنانم اینگونه خالصانه و ساده دلانه از كارهای اشتباه فردی دفاع می كنند كه با لبخند به تمسخر آنان نشسته است.
amir
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
آقای كامران! حرف هایتان متین ولی ذكر دو سه نكته خالی از لطف نیست. بنده هم شخصا نمی توانم تحمل كنم كه برخی عزیزان و هم وطنان گرامیم با نهایت تعصب كور از دولتی به ناحق انتقاد كنند. هیچ دولتی تا كنون دولت امام زمانی نبوده است. در این دوره آقای روحانی اگرچه كارهای مثبتی انجام شده است ولی تمامی ادعاهای تدبیر و شكوفایی و كلید و آچار و ... دیگر هیچ اعتباری ندارند. چون به خیال واهی برجام و تعظیم در برابر زورگویی ها هیچ مشكلی كه حل نشده بلكه به جز خوابیدن صنعت هسته ای تا به حال هیچ سودی برای كشور نداشته است. صنعت این كشور در دو سال اخیر در ركودی بسیار وخیم تر از دوره قبلی قرار دارد. سیاست خارجی در زمان احمدی نژاد بسیار شرافتمندانه تر از حالت انعطاف یا بهتر بگوییم سیاست تسلیم فعلی بود. به هیچ وجه در دوره ایشان اینترنت محدود نشد. در ثانی الان هم جز كشورهای ضعیف از لحاظ اینترنت هستیم. و سوما اینكه خیال اینكه با داشتن اینترنتی حتی 100 مگ بر ثانیه مسائل بنیادی كشور حل می شود انگاشتی ساده انگارانه است. زیرساخت ها و امكانات و میزان خدمات در بستر اینترنت است كه حرف اول را در مقایسه ای این چنینی می زند. تا زمانی كه در مقابل زورگویی آمریكا و اسراییل و كشورهای ظالم، كشوری بخواهد بایستد نه تنها ممكن است با كره شمالی حتی ممكن است با كشورهای دست سه آفریقا هم ما را مقایسه كنند. اگر می خواهیم با سخن و تعریف و تمجید دیگران زندگی كنیم با سیاست های سازش و همراهی با زورگویان به راحتی محقق می شود. در ظاهر اگرچه دولت آقای روحانی با وعده وعیدهای بسیار پر زرق و برق جلو آمدند ولی عملا كاری از پیش نبردند. كارهایی كه احمدی نژاد به اندازه وعده های خود در مقام عمل نیز تا حد زیادی موفق به انجام آن شدند.
نوذر
-
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
ظرف غذای یكبار مصرف آلمینیومی داخل كیسه پلاستیك با مخلفاتش معلومه.......قیمه دادن یا زرشك پلو با مرغ.؟؟؟؟ ربون قیمه و مرغ و چلوكباب جان.......
اكبر
-
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
این آدم با نفی هولكاست كاری كرد كه دنیا به او خندید هرچند جام جام می دانم نظرمن نمی گذاری
رضا
-
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
به قول استاد انتظامی در فیلم دیوانه ای از فقس پرید :
اینقدر خر هست كه ما پیاده نریم !
اكبر
-
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
احمدی نزاد بهتره در همون شهر خودش سمنان بهكشاورزی ادامه بده. ایشون و چه به سیاست .
ملاعی
-
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
احمدی نزاد می گفت » امروز ایرانی در دنیا احترام خاصی داره « كافیست فقط یك بار با پاسپورت ایرانی مسافرت كنی تا ببینی ایشون راست میگه یا نه .
هموطن
-
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
یه نگاهی به اعتبار پاسپورت در زمان دولت فخیمه و فاتح برجام هم بیندازید تا ببینید شعارهای توخالی این دولت را .
فقیر صنعتی شریف
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
دوستت دارم.
تو راه را برما باز كردی كه فقیرانی چون من به دانشگاه راه یابیم و لقمه نانی در سفره داشته باشیم
درود بر فقیران جهان
سارا
-
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
بعید میدونم منظور فقر مالی باشه. به نظر میاد از فقر چیزهای مهمتری رنج می بری!
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
تورو خدا نظرمو ثبت كنید،احمدی نژاد كسی هست كه نتانیاهو دربارش گفت بهترین سرباز اسراییل در ایران بوده،بخدا اعتیاد و خودكشی و بیكاری جونای امروز كشورمون از بركات ایشون بوده،اگه شورای نگهبان بخواد ایشون رو تایید صلاحیت كنه فاتحه این كشور باید خونده بشه
سارا
-
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
بعید می دونم كار به اونجاها بكشه. به نظرم مردم هم آگاه تر شدن و اینقدر خوب حالشون جا اومد تو اون هشت سال كه دیگه نخوان چنین حماقتی بكنن.
رحیم
-
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
خدا نكنه این اقا برگرده تازه داریم یه نفس راحت میكشیم.
خدماتی
-
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
نفس راحت!!!
شما با این دولت دارید نفس راحت می كشید؟
مثل اینكه جیبتون پر پوله
رامین
-
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
دلسوزی احمدی نژاد دقیقا مثل دوستی خاله خرسه هست.....میخواد به مملكت خدمت كنه .... ولی كاری میكنه كه مملكت دو قرن عقب میفته!
سارا
-
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
نمی خواد!
اگر كسی كه بخواد خدمت كنه و مشكلش این باشه كه توانایی شو نداره میره تا یكی كه عرضه شو داره بیاد خدمت كنه ولی وقتی می بینه 8 سال چه بلایی به سر مملكت آورده و باز دوست داره بیاد یه دكلی به جیب بزنه، كجاش شكل خدمته؟!
رستم
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد! مشایی زنده باد، احمدی پاینده باد!
سارا
-
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
شعرهای زمان مهدكودكت رو اینجا نخون. بیدار شو ... بیدار شو ... خوشبختانه خیلی از اون فاجعه گذشته ....
بهنام اجلی
-
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّكَ الفَرَج

خدمتگذار مردم
اصل مردم است مردم حاكم اصل است.
هر كسی را كه مردم بخواهند، او منتخب همان مردم است.
رقابت سالم منتخب برای اجتماع مفید است.
دولت خادم ملت است.
رمز موفقیت ملی ملت اسلامی وحدت است.
من كارگر هستم. برادرم سرباز است.
(دانشجو، شاگرد، خانه دار، كارمند، بازنشسته، بیكار ...
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
نتانیاهو: بهترین سرباز ما در ایران احمدینژاد بوده، ( برداشت ازاد)
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
واقعا انگشت شمارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا اینقدر از این انگشت شمارها می ترسید؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها