امیرعلی دانایی را اولین بار در سریال «کلاه پهلوی» و به نقش فرخ باستانی دیدیم. پس از بازی در این مجموعه پرمخاطب کم‌کم پای دانایی به فیلم‌های سینمایی هم باز شد. در سه درجه تب، مقابل بازیگرانی چون رضا عطاران و الهام حمیدی بازی کرد و شانس بازی در فیلم‌هایی از داریوش مهرجویی (اشباح) و بهروز افخمی (آذر، شهدخت، پرویز و دیگران) را هم به دست آورد. مهر بتازگی خبر داد دانایی به گروه بازیگران فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی پیوست.
کد خبر: ۹۲۹۷۹۳

تهیه‌کننده این فیلم، پیمان جعفری است و برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. نظام‌الدین کیایی، صدابردار و مهرداد میرکیانی، طراح چهره‌پردازی از جمله سینماگران شناخته شده‌ای هستند که با این پروژه همکاری خواهند کرد.

دردسرهای کاهانی

همان‌طور که انتظار می‌رفت و از اخبار و گمانه‌زنی‌ها برمی‌آمد، مشکل تازه‌ترین فیلم عبدالرضا کاهانی جدی است و تا اصلاحات و تغییرات اساسی در آن اعمال نشود، خبری از مجوز اکران آن نیست. «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» آخرین ساخته این کارگردان نتوانست نظر اعضای شورای پروانه نمایش قبلی را جلب کند. با تغییر اعضای شورای پروانه نمایش این شائبه به وجود آمد که شاید اعضای جدید شورای نمایش فیلم را ببینند و نظراتی متفاوت با اعضای شورای پروانه نمایش گذشته داشته باشند، اما به دلیل دیده شدن فیلم به وسیله اکثر اعضای شورای پروانه نمایش و آماده شدن صورتجلسه برای فیلم، امکان دیده شدن فیلم به صورت مجدد وجود ندارد.

آن‌طور که فارس نوشته، با توجه به این مهم که صورتجلسه فیلم آماده شده است، در صورتی دوباره امکان دیده شدن فیلم به وسیله اعضای شورای پروانه نمایش جدید وجود خواهد داشت که فیلم تغییرات اساسی داشته باشد. در غیر این صورت، امکان دیده شدن فیلم به وسیله شورای پروانه نمایش جدید وجود ندارد. ظاهرا فیلم اصلاحات پرتعدادی دارد و اگر سازندگان اثر بخواهند فیلم امکان نمایش پیدا کند، باید بخش‌هایی از فیلم را تغییر دهند.

کاهانی، فیلم‌هایی چون هیچ، بیست، بیخود و بی‌جهت، اسب حیوان نجیبی است و استراحت مطلق را در کارنامه دارد.

حرف‌های جالب نیوشا ضیغمی

آخرین فیلمی که با بازی نیوشا ضیغمی روی پرده سینما دیدیم، کمدی «آدم باش» بود که او در آن با بازیگرانی چون امین حیایی و اکبر عبدی همکاری کرد. بازیگر سریال راستش را بگو و فیلم‌های ایران‌برگر، گشت ارشاد و پرتقال خونی، روز گذشته در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، حرف‌های جالبی درباره سینمای سه‌بعدی، شرط محدودیت سنی برای تماشاگران سینما و خواننده‌های موردعلاقه‌اش زد. این بازیگر در پاسخ به این سوال که چرا در سینمای ایران، فیلم‌های سه بعدی نداریم، گفت: انتقاد همیشگی من این است که سالن نداریم. امیدوارم آنقدر سالن بسازیم و انگیزه برای جذب مخاطب به سینما پیدا کنیم که حتی فیلم‌های قدیمی و جذابمان را سه‌بعدی کنیم. کاری که سینمای دنیا انجام می‌دهد. علی عطشانی فیلمی سه‌بعدی ساخت (آقای الف) که بازخورد خوبی داشت. برای من جالب بود که در سینمای ایران فیلم سه‌بعدی ببینم. ضیغمی درباره محدودیت‌های سنی که برای دیدن برخی آثار سینمایی تعیین می‌شود، گفت: در تمام دنیا طبقه‌بندی و محدوده سنی وجود دارد و به نظرم اتفاق بدی نیست. او همچنین درباره خواننده‌های تازه وارد به عرصه موسیقی و خواننده مورد علاقه‌اش هم گفت: واقعا بسیاری از خواننده‌های جدید خوب هستند، اما طبیعتا چون سالار عقیلی و علی زند وکیلی از دوستان خوبم هستند، نام این دو نفر در ذهنم است.

فولادوند منتظر کار خوب است

حدیث فولادوند که بازی در فیلم‌هایی چون کلاهی برای باران، شاخه گلی برای عروس و رز زرد را در کارنامه دارد، این روزها منتظر یک کار خوب در سینماست. این بازیگر با اشاره به این‌که هم اکنون مشغول انجام کاری نیست، از فیلمنامه خوب به عنوان یکی از دلایل دیده شدن مجموعه کودک «گل و بلبل» در تلویزیون سخن گفت. فولادوند در گفت‌وگو با میزان ادامه داد: البته یکی دو پیشنهاد داشتم که آنها را دوست نداشتم و هم‌اکنون منتظرم کار خوبی پیشنهاد شود تا بعد در مورد آن تصمیم بگیرم. او با اشاره به حضورش در مجموعه تلویزیونی کودک محله گل و بلبل و در پاسخ به این که اگر دوباره چنین کاری به او پیشنهاد شود، قبول می‌کند یا نه، تصریح کرد: اگر کاری در زمینه کودک به من پیشنهاد شود، باید صددرصد بهتر از محله گل و بلبل باشد تا در آن به ایفای نقش بپردازم، البته همه چیز به شرایط بستگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها