حجت الاسلام ابراهیمی تشریح کرد

آبشخور شبه‌افکنی‌های فائزه هاشمی از کجاست؟

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت، پایه گذار پرداخت حقوقهای نجومی را دولت سازندگی دانست.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۱
آبشخور شبه‌افکنی‌های فائزه هاشمی از کجاست؟

به گزارش جام جم آنلاین حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پرداخت حقوقهای نجومی به برخی مدیران دولتی، اظهار کرد: وجود این‌گونه تخلفات در دولتهای قبل نیز مطرح است و متأسفانه عدم توجه به این موضوع از سوی مسئولان دولتی باعث بدبینی مردم شده است.

وی با بیان اینکه پایه اشرافیت از دولت سازندگی گذاشته شد، یادآور شد: اگر آسیب‌شناسی درباره پرداختهای نجومی انجام شود اولین نکته‌‌ای که بارز می‌شود این است که مقصر اصلی اینگونه پرداختهای غیر متعارف، دولت سازندگی است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با تاکید براینکه دولت یازدهم به دنبال برخورد با مدیران میلیونی نبود، افزود: در تمامی مؤسسات و سازمانها، نهاد نظارتی و حراست وجود دارد اما متأسفانه دستگاه‌های نظارتی هم کوتاهی کرده‌اند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: امیدوارم طبق دستور رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس‌جمهور، جلوی اینگونه تخلفات گرفته و برای آینده نیز برنامه‌ریزی شود تا دیگر شاهد بروز چنین تخلفاتی نباشیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شبهه‌افکنی اخیر فائزه هاشمی درباره حکومت دینی،بیان کرد: برداشت فائزه هاشمی رفسنجانی از جمهوری اسلامی این است که هر کاری که خواست بکند و نظام بر آنها مهر تایید بزند و اگر نظام اسلامی آن را تایید نکرد، به نظام اسلامی حمله کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه فائزه هاشمی نمی‌تواند کسی باشد که دغدغه پیاده کردن اسلام واقعی را داشته باشد، گفت: این دقیقا همان مثال رهبری است که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد. خانواده آقای هاشمی طلبکارانه حرف می‌زنند و خودشان را قیم جامعه می‌دانند به همین دلیل مسائل خود را براحتی مطرح می‌کنند اما اگر کسی منتقد باشد او را مورد هجمه قرار می دهند.

وی افزود: جای تعجب دارد اشخاصی که بیشترین آسیبها را به نظام اسلامی وارد می‌کنند، انتقاداتشان بیشتر از همه به نظام است. اکثر کارهایی که فائزه هاشمی و یا برادرش انجام داده‌اند عمده حرکات آنها با اصول نظام اسلامی مخالف بوده است.

نماینده سابق مجلس در پایان افزود: حال به جای اینکه مردم به آنها اعتراض کنند اینها به مردم معترض می‌شوند و به نظام توهین و جسارت می‌کنند. اسلامی که اینها می‌خواهند به قول امام (ره) اسلام بی دردها، اسلام رفاه طلبها و در یک کلام اسلام امریکایی است که البته این آرزو به گور برده خواهد شد و این اسلام در جمهوری اسلامی پیاده نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
زینب
-
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
بچه های هاشمی هیچ نیستند فقط میخوان بگن ما هم هستیم هر از چند گاهی حرف مفتی میزنند.
اعظم
-
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
باعث تاسفه روز روشن اینطوری بی ادبی
سعید
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
فغلا كه ما می بینیم نه شما حرف مفتی داری كه بزنی نه اینها پس بهتر كه به فكر مملكت باشیم كه جوانهای ما دارن از همه چیز دور میشن
روح الله
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
مرگ بر خس و خاشاكهایی كه طرفدار حكومت اسلام امریكایی هستند..
پیرو رهبر
-
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
واقعا خبر جالبی بود . خدا رو شكر كم كم درمورد خانواده های قدیمی طلبكار از جان مردم ، باید مشخص و كاری صورت بگیره
محمد.. شریف
-
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
این سركار خانم . فائزه هاشمی مانند یك فرد از جامعه نظر خود را بیان كرده ( غلط یا درست ) بودنش به تشخیص افراد بستگی داره .. حالا یك عده حكم اعدام باید گردد . یا اخراج باید گردد (حالا از كجا.؟ ) وووو هیچكس نمپرسد شما كه در خانواده روحانی بزرگ شده و اطرافیانتان از این قشر بوده اند ( اكثرا ) چرا و چه باعث شده به این عقیده وفكر رسیده باشی .. ؟
دوستدار رهبر
-
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
مرگ بر افكار پلید كه ما چی می كشیم از این افكار پلید می باشد
جانبازو بازنشسته
-
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
مردم دوست ندارتد كه در حكومت اسلامی اشرافی گری همانند زمان طاغوت در جامعه رواج پیدا كند م. در زمان طاغوت اشرف همه كاره شاه بود و ملت را به تباهی و نابودی كشاند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها