هفته نخست لالیگا؛

شروع پرگل بارسلونا

بازار دیدارهای تدارکاتی پیش فصل، همچنان داغ است

رئال - بایرن؛ جدال صبحگاهی در نیوجرسی

در فاصله 16 روز تا آغاز فصل جدید لالیگا، بارسا و رئال در آخرین بازی‌های تدارکاتی جدی، خود را برای یک رقابت سنگین آماده می‌کنند. امشب بارسلونا در ورزشگاه فرندز آره‌نای شهر استکهلم به مصاف لستر می‌رود و بامداد فردا رئال مادرید در مت لایف استادیوم شهر نیوجرسی با بایرن مونیخ روبه رو می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۶

اگر فوتبالی‌ها تا قبل از این عادت به شنیدن نام لستر نداشتند، حداقل برای یک فصل باید به این اسم عادت کنند. تیم کلودیورانیه ری که در عین ناباوری قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شد، در فصل جدید مهمان ناخوانده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست و به همین علت هم در بازی‌های پیش فصل ترجیح می‌دهد با تیم‌های بزرگ روبه‌رو شود. حریف امشب لستر، بارسلونای پرآوازه است. لستری‌ها هفته گذشته با چهار گل مغلوب پاری سن ژرمن شدند و هیچ بعید نیست باوجود مسی و سوارز یک باخت پرگل دیگر در انتظار این تیم جزیره نشین باشد. جالب این که این نخستین تقابل تاریخ دو تیم لستر و بارسلوناست. بارسا چهار شب پیش در نخستین بازی پیش فصل خود 3 بر یک سلتیک را برد و حالا به دنبال دومین پیروزی خود در تورنمنت بین‌المللی جام قهرمانان است. بارسا در این تورنمنت یک بازی دیگر هم دارد که روز شنبه 16 مرداد در مقابل لیورپول خواهد بود.

برخلاف بارسا که در فصل نقل و انتقالات چهار بازیکن جدید به نام‌های دنیس سوارس، ساموئل اومتیتی، لوکاس دینه و آدره گومس را جذب کرد و شش بازیکن را هم در لیست خروج قرار داد، رئالی‌ها فقط یک تازه‌وارد به نام آلوارو موراتا داشتند. با این حال به نظر می‌رسد تیم زیدان برای نزدیک شدن به شرایط آرمانی به زمان بیشتری نیاز دارد. این را از نتایج دو بازی دوستانه قبلی این تیم می‌توان فهمید. رئال در هفته‌ای که گذشته ابتدا 3 بر یک مغلوب پاری سن ژرمن شد و بعد در یک دیدار پرگل دیگر 3 بر 2 تیم چلسی را از پیش رو برداشت. حالا نوبت به یکی از سخت ترین بازی‌های دوستانه این تیم رسیده است؛ بازی با بایرن مونیخ که قرار است فصل جدید را با کارلو آنچلوتی سپری کند.

بایرن هم مثل رئال، دو بازی پرگل را در تورنمنت بین‌المللی جام قهرمانان انجام داده است. ابتدا تساوی 3 بر 3 مقابل میلان و شکست در ضربات پنالتی و بعد هم پیروزی 4 بریک مقابل اینتر. اگر زیدان در بازی دوستانه بامداد فردا نمی‌تواند از وجود رونالدو و بیل استفاده کند، در عوض آنچلوتی تیمش را با تمام توان به این بازی خواهد فرستاد تا در بهترین فرم ممکن برای حضور در فصل جدید آماده شود.

در دیگر بازی تدارکاتی مهم بامداد فردا تیم میلان در یو.اس بانک استادیوم شهر مینه سوتای آمریکا به مصاف چلسی می‌رود.

برنامه بازی‌های مهم تدارکاتی

بارسلونا ـ لسترسیتی

ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران

منچستریونایتد ـ اورتون

ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران

رئال‌مادرید ـ بایرن مونیخ

ساعت 4 بامداد به وقت تهران

میلان ـ چلسی

ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد به وقت تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها